کد خبر : 7905
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۳:۲۲

طرح نوروزی هلال احمر گیلان به اجرا درآمد

طرح نوروزی هلال احمر گیلان به اجرا درآمد

هاتف نیوز – مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گیلان از آغاز اجرای طرح نوروزی این جمعیت با هدف ارائه ی خدمات به مسافران و هم استانیها در 52 پایگاه خبر داد.

   هاتف نیوز – مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان  گیلان از آغاز اجرای طرح نوروزی این جمعیت با هدف ارائه ی خدمات به مسافران و هم استانیها در 52 پایگاه خبر داد.
دکتر علیرضا خصوصی ثانی گفت: در اجرای این طرح ، سه هزار و 84 نجاتگر، امدادگر، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان در پایگاههای ثابت، سیار و موقت وهمچنین  مرکز شعب برای خدمات رسانی فعال شده اند.
وی بیان نمود: در حوزه ی معاونت امداد و نجات، 62 خودروی امدادی شامل خودروی نجات قایق، خودروی ویژه ی عملیات، دو دستگاه هواناو ، یک فروند چرخبال در 27 پایگاه بین شهری ثابت، سیار و موقت جاده یی کوهستان، دریایی ، سه مرکز ویژه پایگاه هوایی، مرکز کنترل عملیات و مرکز آنست در اجرای طرح نوروزی فعال شده اند.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه ی جوانان نیز 25 پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، 17 خیمه ی دوستدار کودک، 18 خیمه ی نماز، 15 ایستگاه سحاب, در حوزه ی داوطلبان نیز طرح اجرای نیابت دلجویی از سالمندان و نیازمندان و در حوزه ی درمان نیز با استقرار تیم درمان اضطراری در درمانگاه صلح و 16 شعبه ی این جمعیت در سراسر گیلان برای ارائه خدمات آماده شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین تصریح کرد: در اجرای طرح امداد نوروزی، دو هزار و 100 نجاتگر و امدادگر، 800 عضو جوان، 400 داوطلب ، 26 پزشک و پیراپزشک در قالب 16 تیم چهار نفره ی داوطلب یار به افراد آسیب دیده و نیازمند خدمات امدادی ارائه می دهند.
وی بیان نمود: نجاتگران و امدادگران در حوزه ی امداد و نجات در پایگاههای ثابت و موقت به صورت شبانه روزی و در پایگاههای سیار و حوزه های جوانان و درمان از ساعت هشت تا 22 برای خدمات رسانی فعال هستند.
دکتر خصوصی اظهار کرد: در اجرای این طرحها، امدادگران و نجاتگران آموزشهای لازم را فرا گرفته اند و با آمادگی کامل برای ارائه  ی خدمات به مسافران و هم استانیها مشغول به فعالیت شده اند.
طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.