کد خبر : 7703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

دومين همايش تجليل از نارنجي‌پوشان برگزار مي شود

دومين همايش تجليل از نارنجي‌پوشان برگزار مي شود

هاتف نیوز – بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي كلانشهر رشت، سي و سومين نشست كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير این شورا با حضور معاونان خدمات شهري مناطق پنجگانه‌ي شهرداري برگزار شد.

هاتف نیوز – بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي كلانشهر رشت، سي و سومين نشست كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير این شورا با حضور معاونان خدمات شهري مناطق پنجگانه‌ي شهرداري برگزار شد.

در اين نشست تصميمات نهايي براي برگزاري دومين همايش نارنجي‌پوشان شهرباران اتخاذ شد.

فاطمه شيرزاد در ابتداي اين نشست با اشاره به اينكه پاكبانان و كارگران فضاي سبز به عنوان اقشار آسيب‌پذير جامعه با مشكلات فراوان روبه‌رو هستند گفت:  تاخير در پرداخت حقوق پاكبانان و كاركنان فضاي سبز پذيرفتني نيست.

رئيس كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير شوراي اسلامي كلانشهر رشت سپس با اشاره به اينكه برخي از پاكبانان و كارگران فضاي سبز هم‌اكنون حقوق دو ماه خودشان را دريافت نكرده‌اند، گفت: بايستي ظرف ۴۸ ساعت همه‌ي مديران مناطق پنجگانه‌ي شهرداري رشت گزارش پرداخت معوقات پاكبانان را به كميسيون بهداشت و كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير ارائه دهند و من اين مساله را امروز در كميسيون بهداشت هم مطرح كردم.

وي گفت: ما به عنوان نمايندگان مردم در پارلمان محلي و همچنين در كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير حامي پاكبانان كه براي پاكيزگي شهرمان تلاش مي‌كنند، هستيم، گفت: بايستي هر چه زودتر تكليف اين قشر زحمتكش مشخص شود.

فاطمه شيرزاد خاطر نشان كرد: مديران مناطق بايد نسبت به اين مساله پاسخي قانع‌كننده ارائه دهند.3

پيشنهاد اعطاي زمين و ساخت خانه‌هاي ارزانقيمت براي پاكبانان فاقد خانه در كارگروه حمايت از اقشار آسيب‌پذير مطرح شد

   حاج اسماعيل حاجي‌پور كه به عنوان ميهمان اين نشست در جلسه حاضر شده بود گفت: برگزاري همايش و توجه به كارگران و پاكبانان خوب است اما به نظر من شوراي چهارم و ما بايستي كاري ماندگار و به يادماندني براي اين قشر زحمتكش انجام دهيم.

وي در تشريح پيشنهاد خود گفت: پيشنهاد من اعطاي زمين و ساخت خانه‌هاي ارزانقيمت براي پاكباناني است كه فاقد خانه و منزل شخصي هستند و اين كار شدني است و مي‌توان در رايزني با استاندار گيلان، مدير كل بنياد مسكن استان و مدير كل راه ‌و شهرسازي استان در اين زمينه به راهكاري مشخص هم رسيد.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان رشت در اين نشست با تاكيد بر اينكه حاضر است هر گونه همكاري و مساعدت را با كارگروه حمايت از اقشار‌ آسيب‌پذير در اين زمينه انجام دهد، گفت: با اين اقدام اين قشر زحمتكش از همه‌ي ما در آينده به نيكي ياد خواهد كرد.

فاطمه شيرزاد هم با تاكيد بر اينكه بايد از همه‌ي ابزارها و امكانات در جهت بهبود وضعيت معيشت و اقتصاد خانواده‌هاي كم‌درآمد و اقشار آسيب‌پذير جامعه استفاده كرد، تاكيد نمود: ان‌شاء‌الله در جلسه‌يي ويژه با حضور رئيس شوراي اسلامي شهرستان رشت اين پيشنهاد را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهيم تا به نتيجه‌يي قابل اجرا برسيم.

در ادامه‌ي اين نشست تصميمات لازم براي هر چه بهتر برگزار شدن «دومين همايش نارنجي‌پوشان شهرباران» اتخاذ گرديد.

2

 

 

 

 

 

 

 

1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.