کد خبر : 7687
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

بهزیستی گیلان در مدیریت سبز گواهینامه‌ی نقره‌یی دریافت کرد

بهزیستی گیلان در مدیریت سبز گواهینامه‌ی نقره‌یی دریافت کرد

هاتف نیوز– انجمن سبز ایران به اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان در زمینه‌ی مدیریت سبز گواهینامه‌ی نقره‌یی اعطا کرد.

    هاتف نیوز– انجمن سبز ایران به اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان در زمینه‌ی مدیریت سبز گواهینامه‌ی نقره‌یی اعطا کرد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان در آیینی که در «هتل استقلال تهران» برگزار شد، اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان از طرف انجمن سبز ایران گواهینامه‌ی نقره‌یی صرفه‌جویی در مصرف منابع و انرژی را دریافت کرد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان پس از دریافت این گواهینامه‌ی معتبر گفت: شروع برنامه‌ی مدیریت سبز در بهزیستی استان گیلان با ارائه‌ی راهکارهای کارشناسان انجمن مدیریت سبز و برگزاری دوره‌های آموزشی از ماه دی سال 1393 بود که در آن نحوه‌ی استفاده‌ی بهینه از زباله‌های اداری، بهره‌گیری بهینه از انرژیهای سوخت، برق، آب و مدیریت منابع صورت پذیرفت.
دکتر محمدرضا پارسی افزود: بر اساس بررسی کارشناسان انجمن سبز ایران، در طول یک دوره‌ی یکساله بین 20 تا 30 درصد صرفه‌جوییها، بهینه‌سازی و مصرف درست منابع در اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان انجام شد که این موفقیت به همه‌ی کارکنان که همراهی خوب در این زمینه بودند، تعلق دارد.
گفتنی است در آیینی که در «هتل استقلال تهران» برگزار شد انجمن سبز ایران براساس طبقه‌بندی، گواهینامه‌ی برنز، نقره‌یی و طلایی را به ادارات و نهادهای شرکت‌کننده در این طرح اعطا کرد و مدیر کل بهزیستی استان گیلان به نمایندگی از کارکنان این اداره‌ی کل گواهینامه‌ی نقره‌یی مدیریت سبز را دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.