کد خبر : 7473
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

قرارداد راه‌اندازی 160 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود، منعقد شد

قرارداد راه‌اندازی 160 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود، منعقد شد

هاتف نیوز- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از انعقاد قرارداد راه‌اندازی 160 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.

    هاتف نیوز– مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از انعقاد قرارداد راه‌اندازی 160 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری در جریان بازدید از واحدهای در حال احداث شهرک صنعتی سفیدرود اظهار کرد: 665 هکتار زمین در اختیار شهرک این است و 200 هکتار از این زمینها تاکنون عملیاتی شده است.
وی از واگذاری 100 هکتار از زمینهای شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای احداث واحدهای صنعتی خبر داد و افزود: باقیمانده‌ی زمینهای نیز آماده‌ی واگذاری است.
مهندس لاهوتی مساحت فاز عملیاتی شهرک صنعتی سفیدرود رشت را 263 هکتار عنوان کرد و گفت: زمین صنعتی شهرک یاد شده 161 هکتار است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با بیان اینکه 160 قرارداد راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود تاکنون منعقد شده است، تصریح کرد: تعداد زون‌های صنعتی این شهرک غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی‌های غیر فلزی است.
وی به فعالیت 38 واحد صنعتی با اشتغالزایی 850 نفر در شهرک صنعتی سفیدرود اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحدهای در حال احداث 700 اشتغال جدید در شهرک یاد شده ایجاد می‌شود.
لاهوتی هدف از توسعه‌ی زیرساختها در شهرک صنعتی سفیدرود را ایجاد اشتغال پایدار دانست و خاطر نشان کرد: شبکه‌ی گازرسانی داخلی شهرک مذکور انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از اجرای تامین آب و اجرای شبکه‌ی داخلی شهرک صنعتی سفیدرود خبر داد و یادآور شد: منبع 200 مترمکعبی هوایی و یکهزار مترمکعبی بتنی در شهرک صنعتی سفیدرود احداث شده است.
وی با اشاره به اجرای شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی سفیدرود، اظهار کرد: اجرای فیبرنوری و محوطه‌سازی در شهرک مذکور انجام شده است.
مهندس لاهوتی در ادامه به وجود 35 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون زمین 33 شهرک و ناحیه برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در استان واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با بیان اینکه هشت شهرک و ناحیه به اداره‌ی امور شهرکها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است، بیان کرد: یکهزار و 680 هکتار مساحت در اختیار شرکت مذکور است.
وی مساحت زمین صنعتی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان را 705 هکتار دانست و تصریح کرد: 32 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی استان دارای آب و تلفن هستند.
لاهوتی به واگذاری 411 هکتار از زمینهای شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون 701 واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی استان راه‌اندازی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.