کد خبر : 7294
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

دومین همایش تجلیل از «نارنجی‌پوشان شهرباران» برگزار می‌شود

دومین همایش تجلیل از «نارنجی‌پوشان شهرباران» برگزار می‌شود

هاتف نیوز- در بیست و نهمین نشست کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی کلانشهر رشت قرار شد در هفته‌ی آخر دی ماه امسال «دومین همایش تجلیل از نارنجی‌پوشان شهرباران» برگزار خواهد شد.

    هاتف نیوز– در بیست و نهمین نشست کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی کلانشهر رشت قرار شد در هفته‌ی آخر دی ماه امسال «دومین همایش تجلیل از نارنجی‌پوشان شهرباران» برگزار خواهد شد.
فاطمه شیرزاد رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی کلانشهر رشت با قدردانی از مجموعه‌ی همکاریهای مدیران مناطق و مجموعه‌ی پرسنل و مدیران شهرداری رشت در برگزاری نخستین «همایش نارنجی‌پوشان شهرباران» که سال گذشته برگزار شد، از دومین همایش برای تجلیل از این قشر زحمتکش و پرتلاش خبر داد.
وی گفت: در همایش دوم با بهره‌گیری از تجارب نخستین دوره، تلاش خواهیم کرد برنامه‌یی منسجمتر و بهتر برگزار کنیم که شامل بخشهای مختلف و متنوع باشد.
شیرزاد با تشکر از استاندار گیلان به دلیل شرکت در «نخستین همایش نارنجی‌پوشان شهرباران» و پوشیدن لباس نارنجی پاکبانان به وسیله‌ی وی گفت: امیدواریم ایشان امسال هم این قشر زحمتکش شهرداری رشت را مورد توجه و عنایت خود قرار دهند.
رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه خاطر نشان کرد: همایش دوم از بخشهای متنوع تجلیل از نفرات برگزیده‌ی مسابقات ورزشی، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی، تجلیل از پاکبان نمونه‌ که در زمینه‌ی اخلاق و کار حرفه‌یی خود سرآمد هستند، برگزاری مسابقه و نمایشگاه «پاکبان پرتلاش شهر من» و… تشکیل شده و تلاش خواهیم کرد با برگزاری این برنامه‌ها دین و وظیفه‌ی خود را نسبت به پاکبانان این ناجیان پاکیزگی و سلامت و بهداشت شهری ادا کنیم.
وی در تشریح مسابقات ورزشی پاکبانان تاکید کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف آمادگی جسمانی و به طور تیمی و با حضور پنج تیم در پنج منطقه‌ی شهرداری رشت برگزار می‌شود.
شیرزاد اظهار نمود: به تیمهای اول تا سوم در روز برگزاری همایش که در هفته‌ی آخر دی ماه امسال خواهد بود، جوایزی ارزنده به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
وی همچنین گفت: مسابقات ورزشی پاکبانان شهرباران بین ساعتهای 10 تا 12 ظهر روز 17 آذر ماه امسال در سالن سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برگزار می‌شود.
رئیس کارگروه حمایت از اقشار‌آسیب‌پذیر شورای اسلامی کلانشهر رشت سپس اظهار نمود: برترینهای مسابقاتت قرآنی پاکبانان در رشته‌های اذان، قرآن مجید و دعاخوانی مشخص شده و در «دومین همایش تجلیل از نارنجي‌پوشان شهرباران» از آنها تجلیل می‌شود.
وی همچنین افزود: از با اخلاق‌ترین و کارآمدترین پاکبان در مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت تجلیل خواهد شد، به طوری که در هر منطقه سه نفر در نواحی مختلف مشخص می‌شوند و در مجموع در پنج منطقه 15 پاکبان برای تجلیل به همایش معرفی خواهند شد.
شیرزاد همچنین از برپایی نمایشگاه عکس و مسابقه‌ی عکاسی در حاشیه‌ی برگزاری این همایش با عنوان «پاکبان پرتلاش شهر من» خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.