کد خبر : 6496
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

حادثه‌ی مرگبار در خیابان معلم رشت

حادثه‌ی مرگبار در خیابان معلم رشت

هاتف‌نیوز – یکی مجروحان تصادف خودروی تیبا در خیابان معلم رشت جان باخت.

هاتف‌نیوز – یکی مجروحان تصادف خودروی تیبا در خیابان معلم رشت جان باخت.
بر پایه‌ی گزارش «پایگاه خبری پلیس»، سرهنگ محمدرضاجعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح این خبر گفت: یکدستگاه خودروی تیبا با چهار سرنشین دختر و پسر در خیابان معلم(حدفاصل میدان سرگل به ورودی بلوار قلی پور) واژگون شد و پس از برخورد با تیربرق از حرکت باز ایستاد.
معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: چهار سرنشین اين خودرو که به شدت در داخل خودرو گیر کرده بودند، پس از رسیدن نیروهای امدادی به وسیله‌ی آنها از خودرو بیرون کشیده شده و به بیمارستان منتقل گردیدند.
سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه چهار سرنشين اين خودرو دو دختر21 و 17 ساله و دو پسر 31و 19 ساله بودند، بیان کرد: متاسفانه یکی از مجروحان این حادثه دلخراش در بیمارستان جان باخت.
وی با اشاره به اینکه علت این تصادف طبق نظر کارشناسان پلیس راهور تخطی از سرعت مجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌ی نقلیه عنوان شده، بیان کرد: راننده حین عبور از پیچ جاده کنترل خودرو را از دست داده و پس از برخورد با صندوق صدقات و خودروی پژو ۲۰۶ در حاشیه‌ی خیابان و پس از چند دور چرخیدن خودرو با برخورد به تیر برق متوقف شده است.
سرهنگ جعفری خیرخواه با اعلام اينكه چهار سرنشين خودرو هيچ نسبتي باهم نداشتند، بيان نمود: همچنین شايعاتي كه در زمینه‌ی تعقيب اين خودرو به وسیله‌ی پليس در شبكه‌هاي اجتماعي انتشار يافته، صحت نداشته و حادثه‌ديدگان در مراحل بررسي و تحقيقات پليس نيز به صراحت به اين مطلب اشاره كرده‌اند كه سرعت زياد و بی‌توجه به قوانين و مقررات به وسیله‌ی راننده منجر به اين تصادف شده است.
معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از والدين خواست به عملكرد فرزندان خود نظارت بيشتر داشته باشند و به تمامی رانندگان توصيه كرد: با رعایت سرعت مجاز هنگام رانندگی، از صحبت کردن با تلفن همراه و ارسال پیامک که موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیر در رانندگی می‌شود، خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.