کد خبر : 6444
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

فراخوان جشنواره‌ی موضوعی «دفاع مقدس در مطبوعات گیلان» صادر شد

فراخوان جشنواره‌ی موضوعی «دفاع مقدس در مطبوعات گیلان» صادر شد

هاتف‌ نیوز- مدیر عامل خانه‌ی مطبوعات گیلان از برگزاری جشنواره‌ی موضوعی «دفاع مقدس در مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری» این استان خبر داد.

    هاتف‌ نیوز– مدیر عامل خانه‌ی مطبوعات گیلان از برگزاری جشنواره‌ی موضوعی «دفاع مقدس در مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری» این استان خبر داد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، حاج حسین داداشی گفت: این جشنواره به همت خانه‌ی مطبوعات گیلان و با حمایت استانداری و ادارات کل «حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس» و «فرهنگ و ارشاد اسلامی» گیلان برگزار می‌شود.
بر پایه‌ی گفته‌ی وی؛ این جشنواره با هدف حفظ و ترویج آرمانهای هشت سال دفاع مقدس و در هفت بخش «خبر و تیتر»، «گزارش»، «عکس»، «مصاحبه و گفت‌وگو»، «خاطره و داستان»، «مقاله، سرمقاله و یادداشت» و «شعر» برگزار خواهد شد.
داداشی تصریح کرد: آثار ارائه شده باید در فاصله‌ی زمانی اول مرداد تا دهم مهر 94 در یکی از نشریات محلی استان گیلان و یا ویژه نامه‌های استانی نشریات سراسری، دفاتر خبرگزاریها و پایگاههای خبری دارای مجوز استان گیلان منتشر شده باشد.
وی افزود:علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا پانزدهم مهرماه 94 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی: رشت، چهار راه پورسینا، روبه‌روی بیمارستان پورسینا، خانه‌ی مطبوعات گیلان ارسال نمایند.
مدیر عامل خانه‌ی مطبوعات گیلان در باره‌ جایزه‌ی برگزیدگان جشنواره‌ی «موضوعی دفاع مقدس در مطبوعات استان» اظهار کرد: به رتبه‌های اول تا سوم جشنواره در هر بخش به ترتیب مبلغ سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال اهدا می‌شود.
داداشی اضافه کرد: زمان برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جایزه به برگزیدگان نیمه‌ی اول آبان ماه امسال خواهد بود.33

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.