کد خبر : 6308
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۱۸

یک عمل جراحی نادر در «بیمارستان پورسینای رشت» انجام شد

یک عمل جراحی نادر در «بیمارستان پورسینای رشت» انجام شد

هاتف‌نیوز – با انجام یک عمل جرایی نادر در «بیماسرتان پورسینای رشت» چوب ۱۵ سانتیمتری از چشمان یک مجروح، بدون عارضه خارج شد.

هاتف‌نیوز – با انجام یک عمل جرایی نادر در «بیماسرتان پورسینای رشت» چوب ۱۵ سانتیمتری از چشمان یک مجروح، بدون عارضه خارج شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی «مرکز آموزشی – درمانی پورسینای رشت» با انجام یک عمل جراحی کم‌نظیر که در این بیمارستان بر روی یک بیمار 42 ساله صورت گرفت یک قطعه چوب 15 سانتیمتری از چشم راست این فرد خارج شد.
ورود این جسم خارجی سبب آسیب رسانیدن به رگهای اصلی مغز، چشم و آسیب سینوس کاورنوس فرد حادثه دیده شده بود که با استفاده از آنژیوگرافی مغز به وسیله‌ی تیم کاربلد جراحی مغز و اعصاب «بیمارستان پورسینای رشت» به سرپرستی دکتر بابک علیجانی متخصص جراحی مغز و اعصاب این عمل با موفقیت صورت پذیرفت.
در این عمل جراحی دکتر علی اشرف سرپرستی تیم بیهوشی را بر عهده داشت.
گفتنی است که پس از ترمیم بافت آسیب دیده‌ی مغز و بیرون آوردن چوب، از آنجایی که کره‌ی چشم بیمار نیز دچار آسیب شده بود، چشم بیمار را دکتر کیومرث حیدری جراح و متخصص چشم مورد جراحی قرار داد.
این گزارش حاکی است هم‌اکنون وضعیت عمومی بیمار در این عمل سخت که حدود 9 ساعت به طول انجامیده مناسب است و طبق نظر پزشکان بدون عوارضی خاص ظرف 10 روز آینده از بیمارستان مرخص شده و به زندگی عادی بر خواهد گشت.
شایان گفتن است تیم جراحی مغز و اعصاب «بیمارستان پورسینا» از مشاوره‌ی آنلاین دکتر یوسف‌زاده چابک در این عمل جراحی نیز بهره‌مند بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.