کد خبر : 6279
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

دزد شب‌روی رشت در تهران دستگیر شد

دزد شب‌روی رشت در تهران دستگیر شد

هاتف‌نیوز – دزد شب‌روی رشت با 28 مورد دزدی از خانه‌های مردم به وسیله‌ی كارآگاهان آگاهي استان گيلان دستگير شد.

   هاتف‌نیوز – دزد شب‌روی رشت با 28 مورد دزدی از خانه‌های مردم به وسیله‌ی كارآگاهان آگاهي استان گيلان دستگير شد.
سرهنگ مهرداد مهرگان جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان به «پايگاه خبري پليس» در تشريح اين خبر گفت: در پي تخريب در منازل یک آپارتمان و وقوع چندين مورد سرقت منزل در اواخر سال 93و فروردين ماه 94 دستگيري سارق يا سارقان در دستوركار كارآگاهان آگاهي تيم سوم اداره‌ی مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی افزود: كارآگاهان آگاهي در تمامي محلهاي وقوع سرقت حضور يافته و پس از جمع‌آوري آثار و علائم به جامانده از سارقان، مستندات را برای بررسي بيشتر به آزمايشگاه اداره‌ی تشخيص هويت پليس آگاهي انتقال دادند.
سرهنگ مهرگان با اشاره به اينكه كارآگاهان آگاهي در بررسي آثار و علائم به جامانده سرنخي از يك دزدسابقه‌دار 27 ساله اهل و ساكن رباط كريم به دست آوردند، بيان نمود: آنها با اخذ نيابت قضايي به استان تهران اعزام شده و پس از چند روز كار بي‌وقفه‌ی پليسي سرانجام مخفيگاه اين متهم را شناسايي نموده و وي را دستگير كردند.
وي با اعلام اينكه متهم در تحقيقات پليسي به 28 سرقت در قالب تشكيل گروههاي باندي چهار يا پنج نفره اعتراف كرد، اظهار نمود: همدستان اين سارق متواري بوده و تلاش كارآگاهان برای دستگيري آنان ادامه دارد.
سرهنگ مهرگان تصريح كرد: متهمان در قالب مسافر با خودروهاي مدل بالا وارد استان می‌شدند و در شب، پس از پرسه‌زني و شناسايي آپارتمانهاي خالي از سكنه در مناطق مرفه‌نشين و تخريب در، وارد خانه شده و اموال با ارزش قابل حمل را سرقت مي‌كردند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان از مردم خواست، منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضدسرقت مجهز نموده و نسبت به پرسه‌زني افراد مشكوك و غيربومي در ساعتهای مختلف روز و شب بي‌تفاوت نبوده و برای بررسي موضوع حتماً با پليس 110 تماس گرفته و موضوع را اعلام نمايند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.