کد خبر : 6209
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

سومین نشست کتاب‌خوان گیلان، به‌زودی برگزار می‌شود

سومین نشست کتاب‌خوان گیلان، به‌زودی برگزار می‌شود

هاتف نیوز- زهرا بدن‌آرا از برگزاری سومین نشست ملی کتاب‌خوان استان گیلان، در آینده‌یی نزدیک در بخش خشکبیجار شهرستان رشت خبر داد.

هاتف نیوز– زهرا بدن‌آرا از برگزاری سومین نشست ملی کتاب‌خوان استان گیلان، در آینده‌یی نزدیک در بخش خشکبیجار شهرستان رشت خبر داد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، وی با اعلام این خبر گفت: هفتادویکمین نشست از سلسله نشستهای کتاب‌خوان کشور و سومین نشست کتاب‌خوان، ویژه‌ی استان گیلان، ساعت 16 عصر روز سه شنبه 17 شهریورماه امسال در «کتابخانه‌ی عمومی امام علی(ع) خشکبیجار» برگزار می‌شود.
معاون اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه در استان گیلان، این نشست برای سومین بار طی 20 روز گذشته در استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: ارائه‌دهندگان در سومین نشست کتاب‌خوان از اهالی کتاب شامل کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی، شخصیتهای فرهنگی، هنری، نویسندگان، فعالان رسانه و نیز کارشناسان علاقه‌مند ستادی هستند.
زهرا بدن‌آرا با دعوت از همه‌ی علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب برای شرکت در این نشستها، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این سلسله نشستها، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، به نشانی www.gilanpl.ir برای حضور و به اشتراک‌گذاری کتابهای خوانده شده خود، در سامانه‌ی نشست کتاب‌خوان، ثبت نام کنند.
معاون اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچنین با بیان اینکه حضور در این سلسله نشستها برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه آزاد است، گفت: 25 نشست کتاب‌خوان دیگر تا پایان سال94 در استان برگزار خواهد شد.
کتاب‌خوان، عنوان نشستهایی است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتابهای خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.