کد خبر : 6098
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

در كوله‌ی زن 39 ساله ترياك جاسازی شده بود

در كوله‌ی زن 39 ساله ترياك جاسازی شده بود

هاتف‌نیوز – رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 22 كيلوگرم ترياك از گلگير خودرو و كوله‌ی شخصي يك زن مسافر خبر داد.

    هاتف‌نیوز – رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 22 كيلوگرم ترياك از گلگير خودرو و كوله‌ی شخصي يك زن مسافر خبر داد.
بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» سرهنگ سيدرسول صمدي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: در پی دريافت گزارشهاي مردمي مبنی بر فعالیت دو قاچاقچي در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان گيلان، مراتب به صورت جداگانه و ويژه در دستور كار ماموران عمليات ويژه‌ی پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان افزود: ماموران عملیات ویژه با همكاري ماموران مرزباني استان پس از تعقيب، مراقبت و اقدامات نامحسوس از انتقال مقداری قابل توجه از مواد مخدر به وسیله‌ی قاچاقچيان یاد شده در نيمه‌هاي شب به استان گيلان مطلع شدند.
سرهنگ صمدي ادامه داد: در عمليات اول يك قاچاقچي 55 ساله اهل و ساكن بندرانزلي، 12 كيلوگرم ترياك را داخل گلگير جلو و چراغ جلو يكدستگاه خودروی ريو جاسازي کرده و سعي داشته در پوشش خانواده وارد استان گيلان کند در محور قزوين – رشت توقيف شد و به وسیله‌ی ماموران بازداشت گردید.
وي در زمینه‌ی عمليات دوم نیز گفت: در عمليات دوم يك زن 39 ساله اهل رشت و ساكن كرج با جاسازي 10 كيلوگرم ترياك داخل كوله‌ی شخصي در زير صندلي اتوبوس قصد وارد كردن مواد مخدر به استان را داشت كه در ورودي شهرستان رشت اتوبوس یاد شده متوقف گردیده و در تعامل با راننده و دیگر مسافران شخص مورد نظر مورد بازرسي قرار گرفته و دستگير شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند، گفت: در مجموع در اين دو عمليات 22 كيلوگرم ماده‌ی مخدر ترياك كشف شد و دو متهم دستگير شده و يكدستگاه خودرو توقيف گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.