کد خبر : 6069
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

وقتی که شورایی نیست! × برخی از سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی که از خبرها و مطالب شورای شهر پر هستند، زمانی که جلسات شورا برگزار نمی‌شود و یا به هر دلیلی با شورای شهر ارتباطشان کم‌ می‌گردد، گویا دیگر خبری در شهر و استان وجود ندارد و فضا بسیار آرام و بدون خبر دنبال می‌شود.

وقتی که شورایی نیست!
× برخی از سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی که از خبرها و مطالب شورای شهر پر هستند، زمانی که جلسات شورا برگزار نمی‌شود و یا به هر دلیلی با شورای شهر ارتباطشان کم‌ می‌گردد، گویا دیگر خبری در شهر و استان وجود ندارد و فضا بسیار آرام و بدون خبر دنبال می‌شود.
به نظر می‌رسد منافعی که ممکن است برخی از دست‌اندرکاران این سایتها از شورا ببرند، دلایل علاقه‌مندی آنها به درج مطالب و یا حواشی مربوط به شورا باشد و گر نه این حواشی برای هر اداره، سازمان و یا تشکیلاتی دیگر نیز ممکن است وجود داشته باشد.

با سوءاستفاده‌‌کنندگان انتخاباتی از بقاع متبرکه‌ی گیلان برخورد می‌شود
× شنیدیم که مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان از برخورد جدی با هرگونه سوءاستفاده‌ی احتمالی انتخاباتی از بقاع متبرکه این استان خبر داده و گفته است که هیاتهای امنای بقاع متبرکه‌ی استان گیلان نباید از ظرفیتها و امکانات بقاع متبرکه برای برنامه‌های سیاسی – انتخاباتی استفاده کنند.
گویا حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی در همایش استانی تجلیل از امامزادگان استان گیلان که در بقعه‌ی سیدعباس سیاه تن بخش تولمات شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد که: ستاد بررسی صلاحیت اعضای هیات امنای بقاع متبرکه با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه و دو معتمد از اداره‌ی اوقاف و امور خیریه شهرستان وظیفه‌ی تأیید صلاحیت افراد را بر‌عهده دارند.

حکمی که فرماندار رشت گرفت
× شنیدیم که مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با حکم استاندار گیلان که رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان است به عنوان ریاست انجمن کتابخانه‌های شهرستان رشت منصوب گردیده است.
در حکم دکتر محمدعلی نجفی آمده که: «با احترام ، به استناد ماده‌ی 8 قانون تاسيس و نحوه‌ي اداره‌ی کتابخانه‌هاي عمومي کشور مورخ 17/12/1382 مصوب مجلس شوراي اسلامي، بدينوسيله جنابعالي به عنوان رياست انجمن کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان رشت منصوب مي‌گرديد.
اميد است با حضور فعال در جلسات و ارائه‌ی راهکارهاي سازنده و تلاشهاي مجدانه‌ی خود؛ در راستاي تحقق کامل اهداف کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان بيش از پيش موفق باشيد.»

گیلان امن‌ترین استان کشور است
× شنیدیم که احمد سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری استان گیلان در آیین تودیع و معارفه‌ی مدیرکل پیشین و جدید پزشکی قانونی این استان گفته که: استان گیلان یکی از امن‌ترین استانهای کشور است.
وی افزود: در استان گیلان 26 حوزه‌ی قضایی فعال است، 16 دادگستری و 10 بخش با 320 قاضی و یکهزار و 400 پرسنل فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.