کد خبر : 5805
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

مسافران این پرواز به دلیل اعتراض پیاده نمی‌شدند! × شنیدم که مسافران یکی از پروازهای مسیر مشهد ـ رشت که قرار بود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز جمعه به طرف مشهد پرواز کند به دلیل تاخیر ساعت 13 و 30 دقیقه حرکت کردند. مسافران پرواز مشهد – رشت در اعتراض به تاخیر در

مسافران این پرواز به دلیل اعتراض پیاده نمی‌شدند!
× شنیدم که مسافران یکی از پروازهای مسیر مشهد ـ رشت که قرار بود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز جمعه به طرف مشهد پرواز کند به دلیل تاخیر ساعت 13 و 30 دقیقه حرکت کردند.
مسافران پرواز مشهد – رشت در اعتراض به تاخیر در پرواز خود حاضر به ترک هواپیما نمی‌شدند و سرانجام پس از معطلی بسیار در گفت‌وگو با مسوول حراست «فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت» و قول بررسی این تاخیر حاضر به پیاده شدن از هواپیما گردیدند.
شنیده شده که مسوول حراست فرودگاه به مسافران این پرواز قول داده که 30 درصد از مبلغ پرداختی به آنها برگشت داده می‌شود.

ادعایی که حاجی‌پور مطرح می‌کند
× شنیدیم که حاج اسماعیل حاجی‌پور رئیس شورای شهرستان رشت، شورای اسلامی این شهرستان را یکی از فعالترین شوراهای شهرستانهای کشور می‌داند.
وی این هفته در نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفته که شورای شهرستان رشت پس از شوراهای شهرستانهای مشهد و تبریز فعالترین شورای شهرستان است..
حاج اسماعیل حاجی‌پور همچنین از آغاز عملیات ساخت نخستین ساختمان اداری برای شورای شهرستان رشت خبر داد و گفت: حدود یکماه دیگر این ساختمان بزرگ و مجهز برای نخستین بار در کشور در منطقه‌ی پل‌بوسار رشت ساخته خواهد شد.

حملات حسابشده‌ی به شیرزاد از طرف سایت نزدیک به مشاور پیشن شورا
× سایت نزدیک به مشاور پیشین شورا به تازگی حملاتی گسترده و حسابشده را علیه فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت طراحی و اجرا کرده و از دیگر سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی همسو هم کمک گرفته تا دامنه‌ی این حملات گسترده‌تر شود.
هر چند دیگر خوانندگان سایتهای مختلف خبری و پایگاههای اطلاع‌رسانی به اینگونه حملات و قصد و نیت افراد از چنین برخوردهایی آگاهی کامل دارند اما این حضرات همچون کبک گویا سرشان را داخل برف کرده‌اند و خبر ندارند که جامعه و حتی خوانندگان مطالب آنها، چه نظری درباره‌ی انتشار مطالبشان دارند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.