کد خبر : 5714
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

یک نشست؛ سه محور

یک نشست؛ سه محور

هاتف نیوز – هفته‌ی گذشته نشستي با سه محور «شوراي ترافيک شهرستان»، «ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر شهرستان» و «ستاد سلامت درياي شهرستان» با حضور مهندس سيدعيسي مهدوي فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسوولان ذ‌ي‌ربط در تالاراجتماعات فرمانداري شهرستان رشت تشکيل شد.

   هاتف نیوز – هفته‌ی گذشته نشستي با سه محور «شوراي ترافيک شهرستان»، «ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر شهرستان» و «ستاد سلامت درياي شهرستان» با حضور مهندس سيدعيسي مهدوي فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسوولان ذ‌ي‌ربط در تالاراجتماعات فرمانداري شهرستان رشت تشکيل شد.
فرماندار شهرستان رشت در این نشست با اشاره به موقعيت ويژه‌ی اين شهرستان در جذب گردشگر گفت: شهرستان ما داراي موقعيتي بسيار مناسب است زيرا علاوه بر اينکه بسياري از گردشگران براي گذرانیدن تعطيلات خود به اين شهرستان مسافرت مي‌کنند، محل حضور گردشگران بسياري است که مقصد نهايي آنان حضور در اين شهرستان و يا استان نبوده و قصد سفر به استانهايي چون اردبيل و مازندران و… را دارند.
مهندس سیدعیسی مهدوي با اشاره به وجود 22 کيلومتر نوار ساحلي مختص شهرستان رشت، گفت: وجود اين نوار ساحلي بهانه‌ی خوبي براي ايجاد اشتغال برای جوانان است.
وي در مقايسه‌ی کيفيت طرحهاي اجرا شده‌ی امسال نسبت به ساليان گذشته اذعان نمود: کيفيت اين طرحها امسال بهتر شده و به طور مثال هشت سوئيت و میهمانپذير به «مجتمع مرواريد خزر» افزود شده است.
مهدوي ادامه داد: امسال تعداد دو طرح نيز از بخش خصوصي در «مجتمع نرگس» و «زيباکنار» ايجاد شده، علاوه بر آن تعداد 9 طرح نيز در ايجاد طرحهاي ويژه از سوي فرمانداري امسال وجود دارد.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به وجود 55 نقطه‌ی خطرآفرين در سواحل اين شهرستان اظهار کرد: هشدارهاي لازم در اين زمينه با نصب تابلو و حضور نيروهاي امداد و انتظامي داده شده است تا در مرحله‌ی نخست از شنا در اين نقاط پرخطر جلوگيري به عمل آيد و در صورت بروز مشکل نيز به مسافران خدمات امدادی ارائه شود.
وي عوامل اجرايي نجات غريق را بيش از 123 نفر و نيروهاي انتظامي، نظامي، هميار پليس و خدماتي را بيش از 600 نفر در نقاط پرخطر عنوان نمود.
مهدوي همچنين ايجاد کمپينگ براي مسافراني که مي‌خواهند از فضاي پارکهاو بوستانها براي اسکان استفاده نمايند را از وظايف شهرداريها دانست و افزود: اين عمل در زيبا نگهداشتن چهره‌ی شهر و جلوگيري از مشکلات قابل پيش‌بيني، نقشي اساسي دارد.
وي همچنين از اداره‌ی آموزش و پرورش رشت خواست تا مانند گذشته در پذيرايي از ميهمانان فرهنگي و غيرفرهنگي آماده بوده و افزود: بسيار خوب است اين اداره تعداد کلاسهاي قابل اسکان براي مسافران و مکانهاي گردشگرپذير را افزايش دهد.
فرماندار شهرستان رشت همچنين در زمینه‌ی کنترل ترافيک و نظارت بر واحدهاي صنفي برای جلوگيري از تخلف، از مسوولان ذي‌ربط حاضر در این نشست تقاضاي همکاريهاي لازم را نموده و افزود: اميدوارم با توجه به تمهيدات انديشيده شده امسال بهتر از ساليان گذشته آمادگي لازم را برای پذيرايي از ميهمانان عزيز و تامين رفاه آنها داشته باشيم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.