کد خبر : 5202
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

تاکید بر ترميم آسفالت معابر شهر رشت

تاکید بر ترميم آسفالت معابر شهر رشت

هاتف‌نیوز – مهندس فرهاد شوقي رياست کميسيون توسعه و عمران اين شورا تاکید نمود که شورای شهر رشت روی ترمیم و مرمت آسفالت معابر شهری جدی است.

     هاتف‌نیوز – مهندس فرهاد شوقي رياست کميسيون توسعه و عمران اين شورا تاکید نمود که شورای شهر رشت روی ترمیم و مرمت آسفالت معابر شهری جدی است.
وی حاشیه‌ی نشست این هفته‌ی کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت گفت ما عزم جدي داریم تا مساله‌ي چاله‌ها و کنده‌کاريهاي آسفالت معابر شهر را هر چه زودتر حل کنیم.
وي تاکيد کرد: از آنجايي که اين موضوع براي همه‌ي اعضاي کميسيون مهم بوده ما از اين پس از معاونان و مديران شهرداري، شهرداران مناطق و ديگر مديران مرتبط با حوزه‌ي توسعه و عمران شهر را به کميسيون دعوت مي‌کنيم و نقطه نظرات آنها را درباره‌ي انجام و اجراي فعاليتهاي مرتبط با توسعه و عمران شهر جويا مي‌شويم.
مهندس شوقي در ادامه خاطر نشان کرد: در اين جلسات به ميهمانان تاکيد خواهد شد که عزم ما در حل مسائل عمراني شهر جدي است.
وي افزود: با بررسي موضوعات مرتبط با حوزه‌ي توسعه و فعاليتهاي عمراني شهر اعضاي شورا بهتر مي‌توانند براي اجراي برنامه‌ها تصميمگيري کنند.
وي افزود: اولويت اصلي و اول ما حل مساله‌ي وضعيت آسفالت معابر است که اعتقاد داريم در نيمه‌ي نخست امسال که شرایط آب و هوایی بهتر است بايد به سر و ساماني مشخص برسد تا در فصل بارندگي کمتر با مشکل روبه‌رو شويم.
رئيس کميسيون توسعه و عمران شوراي اسلامي کلانشهر رشت سپس گفت: همه‌ي اعضاي کميسيون اعتقاد دارند که اگر گزارشهايي کامل و جامع از روند اجراي پروژه‌هاي عمراني که در بودجه‌ي سال 1394 به تصويب شوراي محترم شهر رشت رسيده ارائه شود، بهتر مي‌توان در باره‌ي روند اجراي کارها تصميم‌يري کرد.
مهندس فرهاد شوقي در پايان از مجموعه‌ي تلاشهايي که در مناطق پنجگانه‌ي شهرداري رشت در اين زمينه صورت مي‌گيرد قدرداني کرد و گفت: اگر با برنامه عمل شود نتيجه‌يي بهتر حاصل خواهد شد.
وي تاکيد کرد: اجراي پروژه‌هاي عمراني بايد برنامه‌محور و با نظارت عاليه‌ي شورا، شهردار و معاون عمراني شهرداري رشت صورت گيرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.