کد خبر : 4428
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

توسعه‌ی صنایع کوچک بهترین راه ‌حل پیشرفت صنعتی است

توسعه‌ی صنایع کوچک بهترین راه ‌حل پیشرفت صنعتی است

هاتف‌نیوز – معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در رشت گفت: با توجه به قابلیتهای استان گیلان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذاران بخش صنعتی باشیم.

    هاتف‌نیوز – معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در رشت گفت: با توجه به قابلیتهای استان گیلان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذاران بخش صنعتی باشیم.
به گزارش «هاتف‌نیوز» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، گردهمایی مدیران مالی و ذیحسابان شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای مدت دو روز در استان گیلان برگزار شد.
بر پایه‌ی این گزارش معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این همایش درباره‌ی وضعیت صنعت در استان گیلان گفت: با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، باید به دنبال جذب سرمایه‌گذاران صنعتی باشیم، این در حالی است که صنعتگران مورد حمایت همه جانبه‌ی مسوولان استانی قرار گیرند.
وی افزود: هم‌اکنون توسعه و ترقی صنایع کوچک بهترین و زودبازده‌ترین راه حل برای احیا و پیشرفت صنعت محسوب می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر درآمدهای ناشی از ارزش افزوده‌ی محصولاتی که در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تولید می‌شوند به شهرداریها اختصاص می‌یابد و این در حالی است که از دیگر سو خدماتی از شهرداریها به شهرکهای صنعتی ارائه نمی‌شود.13
مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در باره‌ی اهداف این گردهمایی بیان نمود: آشنایی با قوانین جدید و رفع نقایص و مطرح کردن دغدغه‌های مالی و همچنین ایجاد اتخاذ حلهای مناسب هدف اصلی این گردهمایی بوده است.
وی در ادامه افزود: سعی کرده‌ایم در این دوره با برگزاری کلاسهای آموزشی مناسب و با استفاده از تجارب استادان مجرب و اهل فن سطح کمی و کیفی این گردهمایی را ارتقا دهیم.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان نیز با حضور در این گردهمایی در زمینه‌ی وضعیت صنایع کوچک در استان گیلان توضیحاتی ارائه داد و گفت: در سه، چهار سال گذشته و با توجه به فراز و نشیبهای اقتصادی، صنایع کوچک آسیب بسیاری دیده‌اند.
وی آینده‌ی پیش روی این صنایع را روشن توصیف کرد و گفت: با توجه به سیاستهای «دولت تدبیر و امید» توانسته‌ایم در طول امسال برخی از واحدهای راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان گیلان را مجدداً فعال کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.