کد خبر : 4113
تاریخ انتشار : جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

دانشگاه گیلان 200 عضو جوان در هیات علمی دارد

دانشگاه گیلان 200 عضو جوان در هیات علمی دارد

هاتف‌نیوز – هفته‌ی گذشته نشست هم‌اندیشی اعضای هیأت علمی سالهای (1393 – 1385) با رئیس و معاونان دانشگاه گیلان برگزار شد.

    هاتف‌نیوز – هفته‌ی گذشته نشست هم‌اندیشی اعضای هیأت علمی سالهای (1393 – 1385) با رئیس و معاونان دانشگاه گیلان برگزار شد.
بر پایه‌ی گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه گیلان در این نشست، دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان هدف برگزاری این نشست را ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر با همکاران جوان هیأت علمی دانست.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه گیلان دستکم 200 عضو هیأت علمی جوان دارد، وجود آنها را فرصتی برای این دانشگاه بیان کرد و فاصله‌ی سنی کم این دسته از همکاران با دانشجو را سبب برقراری ارتباط بهتر با دانشجویان دانست.
رئیس دانشگاه گیلان سیاست مدیریت دانشگاه را ایجاد فضایی آرام و دور از تنش و حاشیه برشمرد و با تأکید بر قانونمداری و ضابطه‌گرایی، نگاه ویژه‌ی دانشگاه را معطوف به پژوهش و گسترش فناوری و حل تخصصی مشکلات جامعه دانست.
دکتر رضی محدودیتهای پیش روی اعضای جدید هیات علمی دانشگاه گیلان را با نشان دادن شایستگی و توانمندی اعضا در جلب اعتماد سازمان قابل برطرف شدن دانست.
وی با اشاره به قدمت و بزرگی دانشگاه گیلان گفت: در این دانشگاه که 27 درصد اعضای هیأت علمی آن دارای رتبه‌ی استاد تمامی یا دانشیاری هستند و نزدیک به 40 درصد دانشجویان آن در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول هستند؛ فعالیتهای علمی نهادینه شده است و کسی که به عنوان هیأت علمی در این دانشگاه شروع به کار می‌کند در صورتی که جهتگیریهایش درست باشد می‌تواند مسیر رشد و ترقی را به سرعت بپیماید.
وی در پایان از اعضای جوان هیأت علمی خواست که علاوه بر توجه به وظایف آموزشی و پژوهشی، نسبت به وظیفه‌ی تربیتی و فرهنگی خود نیز حساس باشند تا در ابعاد مختلف رشد کنند و به استادی فرهیخته تبدیل شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.