کد خبر : 4032
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

دو تندیس؛ یک تجویز

دو تندیس؛ یک تجویز

هاتف‌نیوز – رونمايي از دو تندیش «رفتگر» در پارک شهر و «بازنشسته» در سبزه‌ميدان رشت با حضور جمعي از مديران شهرداری و یک عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت انجام شد.

    هاتف‌نیوز – رونمايي از دو تندیش «رفتگر» در پارک شهر و «بازنشسته» در سبزه‌ميدان رشت با حضور جمعي از مديران شهرداری و یک عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت انجام شد.
حامد عبداللهي مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري کلانشهر رشت در حاشيه‌ی رونمایی از این دو تندیس گفت: به پاس قدرداني و تكريم زحمات رفتگران و ارج نهادن به تلاشهاي صادقانه‌ی بازنشستگان نسبت به ساخت و نصب این دو تندیس اقدام نموده‌ايم.
وي افزود: همت و مساعي ارزشمند رفتگران زحمتكش شهرداري بر كسي پوشيده نيست و نصب اين المان مي‌تواند تصويرگر گوشه‌یي از زحمات اين عزيزان باشد.
عبداللهي همچنین تصريح نمود: آنچه امروز زمينه‌هاي خدمت بيشتر را برايمان فراهم مي‌سازد و توشه‌یي براي ادامه‌ی راه می‌گردد، تجاربی است كه از بازنشستگان عزیز كسب نموده‌ايم و باید به گونه‌یي اين مقام را تجليل نماييم كه براي هميشه در اذهان باقي بماند.
وی تاکید کرد: اميدواريم نصب اين المانها در نقاط مختلف تا حدودي بيانگر موضوعات گفته شده باشد.
بدون شک شهر رشت هم‌اکنون از نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری نسبت به دیگر شهرهای استان کمی در رنج است. به همین دلیل بیشتر گردشگرانی که به استان گیلان می‌آیند از شهر رشت به عنوان یک شهر عبوری یاد می‌کنند. علی‌رغم اینکه حتی نفس کشیدن در هوای لطیف و پاک گیلان برای همگان نوعی خاطره‌یی خوش و دلربا است اما مسوولان و مدیران شهری باید بدانند که ساختن فرصتهای جدید برای زیباسازی هر چه بیشتر شهر رشت می‌تواند این شهر را از بن‌بستی کنونی گردشگری خارج کند. یکی از این فرصتها ساخت تندیسها و نورپردازی مناسب ساختمانها و میدانهای شهر رشت.
امیدواریم شورای چهارم کلانشهر رشت همانند شورای نخستین این کلانشهر از ساخت تندیس و المانهای مختلف غافل نماند که این تنها تجوزیر مناسب برای زیباسازی شهر رشت محسوب می‌شود.

1

2

3

4

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.