کد خبر : 3996
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

پژوهشکده‌ی گیلانشناسی دو برنامه‌ی مهم دارد

پژوهشکده‌ی گیلانشناسی دو برنامه‌ی مهم دارد

هاتف‌نیوز – پژوهشکده‌ی گیلانشناسی دانشگاه گیلان برای روزهای ‌آینده دو برنامه‌ی مهم فرهنگی و علمی تدارک دیده است که به اجرا در خواهد آمد.

   هاتف‌نیوز – پژوهشکده‌ی گیلانشناسی دانشگاه گیلان برای روزهای ‌آینده دو برنامه‌ی مهم فرهنگی و علمی تدارک دیده است که به اجرا در خواهد آمد.
«همایش نکوداشت دکتر فائق» و «راه‌اندازی مرکز بازشناسی و آرشیو اسناد کوشیار گیلانی» دو برنامه‌ی فاخر و ارزشمندی هستند که پژوهشکده‌ی گیلانشناسی دانشگاه گیلان در دست اجرا دارد.
دکتر سیدهاشم موسوی رئیس جوان، خوشفکر و صاحبنظر این پژوهشکده‌ی علمی در باره‌ی برگزاری این دو برنامه می‌گوید: همایش نکوداشت دکتر محمدعلی فائق به پاس هفت دهه خدمات تاثیرگذار فرهنگی، علمی و رسانه‌یی این اندیشمند گیلانزمین روز شنبه چهارم بهمن ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: در ساعت 4 عصر این روز پژوهشکده‌ی گیلانشناسی میزبان اندیشمندان، صاحبنظران، اهالی فرهنگ، هنر، ادب و رسانه‌ی استان با سخنرانی ریاست دانشگاه گیلان و چند تن از صاحبنظر دیگر، خواهد بود.
دکتر سیدهاشم موسوی همچنین اظهار کرد: در برنامه‌ی دیگر صبح روز هشتم بهمن ماه هم مرکز بازشناسی و آرشیو اسناد و مدارک مربوط به کوشیار گیلانی با همت و تلاش دکتر باقری که این اسناد و مدارک را از سراسر جهان جمع‌آوری کرده‌اند، افتتاح خواهد شد.
وی افزود: دکتر زمانی ریاست میراث مکتوب ایران و در ادامه یکی از دانشجویان دوره‌ی دکترای علم در باره‌ی فعالیتهای یکی از شاگردان کوشیار گیلانی مطالبی ارائه می‌دهد.
سیدهاشم موسوی از همه‌ی علاقه‌مندان به فرهنگ و دانش خواست تا در این برنامه‌ها شرکت فعال داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.