کد خبر : 3948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

شهرداری رشت: اگر برف ببارد؛ می‌خواهیم شهروندان لذت ببرند

شهرداری رشت: اگر برف ببارد؛ می‌خواهیم شهروندان لذت ببرند

هاتف‌نیوز – با توجه به پيش‌بيني سازمان هواشناسي مبني بر بارش برف و باران در شهر رشت طی روزهای آینده برای ایجاد آمادگي و هماهنگیهای لازم، نشستي با حضور برخی از مديران شهرداري رشت برگزار گرديد.

    هاتف‌نیوز – با توجه به پيش‌بيني سازمان هواشناسي مبني بر بارش برف و باران در شهر رشت طی روزهای آینده برای ایجاد آمادگي و هماهنگیهای لازم، نشستي با حضور برخی از مديران شهرداري رشت برگزار گرديد.
به گزارش «هاتف‌نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کلانشهر رشت در این نشست مهندس علی بهارمست معاون خدمات شهري شهرداري رشت با اشاره به اينكه براي سهولت تردد شهروندان و باز بودن معابر شهر هنگام بارش احتمالی برف آمادگي داريم و اين موضوع را به عنوان وظيفه‌ی اصلي شهرداري می‌دانیم، گفت: با توجه به تعطيلي پايان هفته جمع‌آوري برف در معابر بايد به گونه‌یي مديريت شود تا لذت اين موهبت الهي براي همگان ملموس باشد.
معاون خدمات شهري شهرداری کلانشهر رشت افزود: خدمات براي شهروندان تعطيلي‌بردار نیست و زمان و مكان نمي‌شناسد، بر اين اساس ماشين‌آلات و نيروها مي‌بايست هميشه آماده باشند.
مهندس بهارمست افزود: برف نعمت و رحمت الهي است نبايد بگوييم بحران ایجاد می‌شود لكه بايد سعي كنيم از اين بارش به نحو احسن استفاده نماييم.
وي خطاب به مديران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت گفت: حضور در ساعتهای اوليه‌ی بارش برف در محل کار مهم است، والويت اول ما باز نگه داشتن معابر و شريا هاي اصلي شهر است به طوری که تردد مختل نشود.27
معاون خدمات شهري شهرداری کلانتشهر رشت به لزوم باز بودن نانواييها و توزيع ارزاق و مایحتاج عمومی بين مردم، فعال بودن پمپ بنزينها، اماكن خدمات‌رسان همچون مراکز درماني و اورژانس، حضور تيم پشتيباني براي رفع نقص و خودروهاي شهرداري براي كمك به شهروندان در شهر، آمادگي فضاي سبز براي برف تكاني درختان، بازنگه داشتن بازار، نظارت ويژه براي جمع‌آوري برف معابر، آماده بودن سامانه‌ی ۱۳۷ براي پاسخگويي به مردم، شناسايي سرعتگيرها و نقاط حفاري و ايمن‌سازي آنها با نصب علائم، خدماتدهي اتوبوسها و تاكسیها اشاره نمود و گفت: بايد در هر حال جهت خدمت‌رساني به مردم آماده باشیم تا بتوانيم مشكلات احتمالي را به حداقل برسانيم.
وي گفت : شعار، هدف و تلاش ما لذت بردن شهروندان از برف است و با نظارت ويژه و اهتمام جدي در راستاي تحقق اين امر خواهيم كوشيد تا روزهاي خوبي براي شهروندان به ارمغان آيد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.