کد خبر : 3866
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱

چالشهای سرمایه‌گذاری صنعتی گیلان بررسی می‌شود

چالشهای سرمایه‌گذاری صنعتی گیلان بررسی می‌شود

هاتف نیوز – سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی راهنمای سرمایه‌گذاری را با هدف بررسی چالشها و بیان راهکارهای موفق در سرمایه‌گذاری صنعتی استان برگزار می‌کند.

    هاتف نیوز – سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی راهنمای سرمایه‌گذاری را با هدف بررسی چالشها و بیان راهکارهای موفق در سرمایه‌گذاری صنعتی استان برگزار می‌کند.
رئیس اداره‌ی طرحها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی رایگان راهنمای سرمایه‌گذاری در رشت خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی با هدف بررسی چالشها و ارائه‌ی راهکارهای موفق در سرمایه‌گذاری تولیدی برگزار می‌شود.
محمد آراسته با تأکید بر ایجاد زمینه‌های لازم در آموزشهای پایه‌یی به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در استان گفت: افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت واحدهای تولیدی و تجاری یکی از اصول بنیادین برای تقویت نظام تولیدی کشور است.
وی با اشاره بر ایجاد فضای خلاقیت و نوآوری در توسعه‌ی ساختار علم و فناوری گفت: نیل به این امر مستلزم استحکام بخشیدن و تقویت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی است.
وی افزود: در این راستا اولین کارگاه آموزشی راهنمای سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی و خدماتی با هدف ارتقا و افزایش سطح آگاهیها و اطلاعات سرمایه‌گذاران و بیان راهکارهای رفع چالشهای سرمایه‌گذاری در استان برگزار می‌شود.
آراسته تصریح کرد: آقایان اکبر خداپرست حقی دکترای علوم مهندسی، افشین فیروزمنش کارشناس ارشد حقوق و خانم مائده رشیدی کارشناس ارشد نساجی از استادان این کارگاه آموزشی هستند.
رئیس اداره‌ی طرحها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند اطلاعات خود شامل نام شرکت و نوع تولید، نام و نام خانوادگی شرکت‌کنندگان و شماره‌ی تماس خود را حداکثر تا 20 دی ماه امسال به نشانی الکترونیکی: amoozesh.pazhoohesh.s.m.t@gmail.com اعلام کرده و یا به شماره‌ی نمابر 33325796 ارسال نمایند و یا به واحد آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.
گفتنی است این کارگاه آموزشی 25 دی ماه امسال در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان واقع در کمربندی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.