کد خبر : 3654
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

زنان روستایی گیلان فعالانه در نمایشگاه محصولات تولیدی تعاونی زنان روستایی کشور حضور یافتند

زنان روستایی گیلان فعالانه در نمایشگاه محصولات تولیدی تعاونی زنان روستایی کشور حضور یافتند

هاتف‌نیوز- در دومین نمایشگاه محصولات تولیدی تعاونیهای زنان روستایی که برای مدت پنج روز در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی تهران برگزار شد، زنان روستایی گیلان حضوری فعال داشتند.

هاتف‌نیوز– در دومین نمایشگاه محصولات تولیدی تعاونیهای زنان روستایی که برای مدت پنج روز در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی تهران برگزار شد، زنان روستایی گیلان حضوری فعال داشتند.
مدیر کالاهای مصرفی سازمان مرکزی تعاون روستایی در باره‌ی برگزاری این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه محصولات تولیدی تعاونیهای زنان روستایی با شرکت زنان استانهای تهران، البرز، سمنان و گیلان از هشتم آذرماه امسال برای مدت پنج روز در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی تهران برگزارشد.36
علیرضا جوانمردی افزود: در این نمایشگاه محصولات و توانمندیهای غذایی و صنایع تبدیلی تعاونیهای زنان روستایی به معرض دید مردم قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: سیاست راهبردی مدیریت کالاهای مصرفی روستاهای کشور به سمت شبکه‌یی کردن فروشگاهها و تمرکز عرضه‌ی کالاهای تعاونیهای روستایی کشور است که برای اجرایی کردن این عملیات در حال برنامه‌ریزی هستیم.
وی گفت: با عملیاتی شدن این کار و متمرکز کردن تولیدات تعاونیهای روستایی، اتفاقاتی مهم و تاثیرگذار در اقتصاد فروشگاههای تعاونیهای روستایی کشور می‌افتد.
جوانمردی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تعامل هدفمند و نظام‌مند بتوانیم وضعیت اقتصادی جامعه‌ی روستایی را بهبود بخشیم.
گفتنی است در نمایشگاه یاد شده دست‌ساخته‌ها و تولیدات زنان روستایی گیلان نیز در کنار تولیدات زنان روستایی سه استان دیگر عرضه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.