کد خبر : 2448
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

تابلوهای پزشکان رشت ساماندهی می‌شوند

تابلوهای پزشکان رشت ساماندهی می‌شوند

هاتف‌نیوز- برای ساماندهي تابلوهاي پزشكان شهر رشت نشستی ویژه با حضور شهردار کلانشهر رشت با پروفسور انوش برزيگر رياست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی – درمانی استان گيلان برگزار گرديد.

    هاتف‌نیوز– برای ساماندهي تابلوهاي پزشكان شهر رشت نشستی ویژه با حضور شهردار کلانشهر رشت با پروفسور انوش برزيگر رياست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی – درمانی استان گيلان برگزار گرديد.
در این نشست محمدابراهيم خليلي بر لزوم مناسب‌سازي سيما و منظر شهري تاكيد نمود و گفت: براي پرهيز از اغتشاش و نابه‌ساماني بصري و دیدمنظر شهری بايد راهكارهاي مناسبي تدوين و اجرا گردد.
شهردار کلانشهر افزود: به منظور ايجاد وحدت روش در زمینه‌ی نصب تابلوهاي صنوف مختلف از جمله پزشكان و نیز جلوگيري از آلودگيهاي بصري، بايد به ساماندهي اصولي آنها بپردازیم.
وی رعايت قانون و حفظ شأن جامعه‌ی پزشكي را در زمینه‌ی ساماندهي تابلوهاي پزشكان ضروري عنوان نمود و گفت: ابتدا بايد زمينه‌هاي لازم در اين زمینه مهيا گردد سپس با برنامه‌ريزي صحيح و منطقي اقدام شود.
خلیلی تشكيل كميته‌ی مشترك برای پيگيري ساماندهي تابلوهاي مختلف را مهم عنوان نمود و ساماندهی تابلوهای پزشکان شهر رشت را از درجه‌ی اهمیت فراوان برای دستیابی آسان به مطبهای پزشکان دانست.
مهندس عباس صابر رئيس شوراي اسلامي کلانشهر رشت نیز در این نشست گفت: اعتقاد همه‌ی ما حفظ سيماي شهري و ارتقاي بصري است، بايد با جامعه‌ی پزشكي به اجماع نظر برسيم و تصميمات لازم را در جهت بهينه‌سازي تابلوهاي پزشكان اخذ نماييم.
در ادامه مهندس علی بهارمست معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت نیز با اشاره به اينكه ساماندهي تبليغات محيطي در حال انجام است، گفت: براي مناسب‌سازي تابلوهاي پزشكان شهر بايد مشاركت و همراهي جامعه‌ی پزشكان نيز همراهمان باشد، ادعاي ما اين نيست كه شهر رشت زيبنده‌ی مردمان آن است اما ادعايمان اين است كه مي‌توانيم با همکاری هم شهري ايده‌آل با مشاركت شهرونداني كه در خور شان آن هستند، ايجاد نماييم.
بهارمست همچنین در سخنان خود خواستار زيباسازي چهره و منظر شهري با همراهي همگان گرديد.
پروفسور انوش برزیگر هم در این نشست بر همراهی و همگامی جامعه‌ی پزشکان با مسوولان اداره‌ی امور شهر تاکید کرد و قول مساعدت و همکاری برای پیگیری این موضوع را داد.

21

20

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.