کد خبر : 2110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

استیضاح شهردار کلانشهر رشت منتفی است

استیضاح شهردار کلانشهر رشت منتفی است

    هاتف‌نیوز – لحظاتی پیش نخستین نشست علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت پس از تعطیلات آغاز شد و با طرح موضوع انتخاب روسای کمیسیونهای مختلف و مشخص شدن اعضای این کمیسیونها به کار خود ادامه داد. بر خلاف فضاسازیهایی که برخی از سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی در باره‌ی طرح موضوع استیضاح محمدابراهیم خلیلی مطرح کردند،

    هاتف‌نیوز – لحظاتی پیش نخستین نشست علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت پس از تعطیلات آغاز شد و با طرح موضوع انتخاب روسای کمیسیونهای مختلف و مشخص شدن اعضای این کمیسیونها به کار خود ادامه داد.
بر خلاف فضاسازیهایی که برخی از سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی در باره‌ی طرح موضوع استیضاح محمدابراهیم خلیلی مطرح کردند، مهندص عباس صابر دستور جلسه‌ی این نشست علنی را انتخاب روسای کمیسیونهای ششگانه‌ی شورای اسلامی کلانشهر رشت مطرح کرد و امشب روسای کمیسیونهای مختلف شورا اعم از «فرهنگی – اجتماعی»، «بهداشت و محیط زیست»، «توسعه و عمران»، «برنامه و بودجه»، «حمل و نقل و ترافیک» و «حقوقی» مشخص خواهد شد.
شنیده‌ها حاکی است از آنجایی که پس از طرح موضوع استیضاح شهردار بایستی ظرف 10 روز در صحن شورا حضور یافته و پاسخگوی پرسشهای مطرح شده باشد و از تاریخ طرح این موضوع چندین هفته می‌گذرد، موضوع استیضاح از دستور جلسه‌ی شورا خارج شده است.
گویا به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر رشت با بازنگری در این قضیه می‌توانند به محمدابراهیم خلیلی فرصتی بدهند تا با آسودگی خاطر برای شهر رشت برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد.
ساعاتی دیگر نشست علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت که با حضور خبرنگاران برگزار شده به پایان خواهد رسید و روسای کمیسیونهای ششگانه‌ی این شورا برای سال دوم فعالیت مشخص خواهد شد.
از دیگر سو شنیده‌ها حاکی است که طبق بخشنامه‌ی جدید وزارت کشور گویا هیات رئیسه‌ی دومین سال فعالیت شورای چهارم می‌تواند تا دو سال عهده‌دار این مسوولیتها باشد.
اگر این بخشنامه ابلاغ شود مهندس عباس صابر دو سال رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خواهد بود و هیات رئیسه و روسای جدید کمیسیونها هم می‌توانند دو سال فعالیت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.