کد خبر : 1716
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

هفت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در شهرکهای صنعتی گیلان ساخته شد

هفت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در شهرکهای صنعتی گیلان ساخته شد

هاتف‌نیوز – یکی از اهداف مهم و اساسی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ساخت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در شهرکهای و نواحی صنعتی است.

    هاتف‌نیوز – یکی از اهداف مهم و اساسی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ساخت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در شهرکهای و نواحی صنعتی است.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری در این باره گفت: یکی از اهداف مهم و اساسی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با توجه به شرایط اقلیمی منطقه احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مرکزی در شهرکها و نواحی صنعتی است که دارای واحدهای بهره‌بردار فعال هستند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: برای نیل به این منظور هفت تصفیه‌خانه‌ی موجود حال حاضر در شهرکهای صنعتی بندرانزلی، صومعه‌سرا، سیاهکل، لوشان، شفت، لاهیجان و تالش فعال هستند.
وی در ادامه افزود: احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب جدید در شهرکها و نواحی صنعتی با توجه به تدوین برنامه‌ی زمانبندی شده در هشت تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در موقعیتهای خرشک، رودسر، اطاقور لنگرود، کوچیچال فومن، نقره‌ده آستانه‌ی اشرفیه، نالکیاشر لنگرود، پرکاپشت آستانه‌ی اشرفیه و رضوانشهر در حال انجام است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان همچنین گفت: عدد اجرایی پروژه‌های یاد شده قابل توجه بوده و این طرحها نیز ملی هستند که اعتبارات لازم برای دو تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب رودسر و نقره‌ده آستانه‌ی اشرفیه تامین و آغاز گردیده و مقرر شده است که عملیات اجرایی دو تصفیه‌خانه‌ی ناحیه‌ی صنعتی کوچیچال و شهرک صنعتی نالکیاشر در سال جاری اجرایی شود و در حال حاضر در مرحله‌ی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.