کد خبر : 1510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۱۸

«شیرزاد» مولد برق 50 مگاواتی احداث می‌کند

«شیرزاد» مولد برق 50 مگاواتی احداث می‌کند

    هاتف‌نیوز – روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای گیلان از موافقت با تقاضای «شركت شیرزاد» برای احداث مولد به ظرفیت 50 مگاوات خبر داد. بر پایه‌ی این گزارش هفدهمین نشست کمیته‌ی جلب مشارکت توسعه‌ی مولدهای مقیاس کوچک با حضور مهندس کریم آزادگان مدیر عامل شركت برق منطقه‌اي گيلان، مهندس غضنفری، مهندس جهانگیری، مهندس بستانی، مهندس

    هاتف‌نیوز – روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای گیلان از موافقت با تقاضای «شركت شیرزاد» برای احداث مولد به ظرفیت 50 مگاوات خبر داد.
بر پایه‌ی این گزارش هفدهمین نشست کمیته‌ی جلب مشارکت توسعه‌ی مولدهای مقیاس کوچک با حضور مهندس کریم آزادگان مدیر عامل شركت برق منطقه‌اي گيلان، مهندس غضنفری، مهندس جهانگیری، مهندس بستانی، مهندس مرتاض هجری و مهندس افضلی‌پور در دفتر مديرعامل این شركت در رشت برگزار شد.
این گزارش حاکی است در این نشست با تقاضای «شرکت شن‌بادگستر فتح» با توجه به ابطال موافقتنامه‌های صادر شده در سالهای 89 و 90 برای این شرکت به دلیل عدم انجام پیگیریهای لازم در تهیه‌ی مستندات مورد نیاز برای صدور پروانه‌ی احداث وعلی‌رغم تمدید بعضی از موافقتنامه‌های یاد شده، ،موافقت نشد و با تقاضای «شرکت شیرزاد» برای احداث مولد جمعاً به ظرفیت 50 مگاوات به شرح پست شهر صنعتی صومعه‌سرا به مقدار 15 مگاوات، نقره‌ده آستانه‌ی‌اشرفیه به میزان 15 مگاوات و شهر آستارا به میزان 20 مگاوات موافقت شد.
همچنین در این نشست تقاضای شرکت تعاونی و توزیعی کارگران نیروگاه گازی رشت به دلیل شاغل بودن هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای بررسی بیشتر در دست اقدام ماند و در زمینه‌ی پست بی‌بی حوریه، با توجه به در تصرف بودن بخش عمده‌یی از زمین پست به وسیله‌ی شرکت توزیع نیروی برق گیلان، موضوع تملک و تخلیه‌ی این شرکت از طریق دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای مورد پیگیری قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.