کد خبر : 1140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۵۷

سركرده‌ی شبكه‌ی هرمي «كيونت» در گيلان دستگير شد

سركرده‌ی شبكه‌ی هرمي «كيونت» در گيلان دستگير شد

    هاتف‌نیوز – رئيس پليس امنيت عمومي استان گيلان از دستگيري سركرده‌ی شركت هرمي «كيونت» در گيلان خبر داد. سرهنگ مهرداد مهرگان گفت: در پي گزارشهای مردمي مبني بر اينكه فردي 25 ساله اهل و ساكن مازندران اقدام به تشكيل شبكه‌ی هرمي نموده و به گسترش زيرشاخه‌هاي خود در سطحی وسيع در كشور مبادرت مي‌نمايد،

    هاتف‌نیوز – رئيس پليس امنيت عمومي استان گيلان از دستگيري سركرده‌ی شركت هرمي «كيونت» در گيلان خبر داد.
سرهنگ مهرداد مهرگان گفت: در پي گزارشهای مردمي مبني بر اينكه فردي 25 ساله اهل و ساكن مازندران اقدام به تشكيل شبكه‌ی هرمي نموده و به گسترش زيرشاخه‌هاي خود در سطحی وسيع در كشور مبادرت مي‌نمايد، رسيدگي به اين موضوع در دستوركار پليس امنيت عمومي قرار گرفت.
رئيس پليس امنيت عمومي گيلان با بيان اينكه ماموران اداره‌ی عمليات با تحقيقات پليسي ضمن اطمينان از صحت موضوع، اطلاع حاصل كردند كه متهم سركرده‌ی شبكه‌ی هرمي «كيونت» بوده و قصد دارد از استان خارج شود، اشاره كرد: كارشناسان اداره‌ی عمليات اين پليس با تشكيل تيمی ويژه پس از ساعتها تعقيب و مراقبت و انجام شگردهاي خاص پليسي و كنترل نامحسوس راههاي مواصلاتي استان و چهره‌زني سرشبكه‌ی شركتهاي هرمي سرانجام وي را در پايانه‌ی مسافربري شناسايي کرده و دستگير نمودند.
وی افزود: در اجراي نيابت قضايي از شهرستان ماسال و ارجاعي از دادسراي رشت به اين پليس نيز، پرونده در دستور و چرخه‌ی اطلاعاتي قرار گرفت و از طريق اداره‌ی عمليات اين پليس مورد پيگيري واقع شد.
سرهنگ مهرگان با بيان اينكه متهم در تحقيقات اوليه به بزه‌ی انتسابي خود اعتراف كرد، بيان داشت: متهم با معرفي خود با نام مستعار «عرشيا»، گفت که اقدام به عضوگيري اقدام نموده و از اين طريق به مبالغ هنگفتي دست يافته است.
بر پایه‌ی گفته‌ی وي، متهم با دستور مقام قضايي راهي زندان شده و شناسايي دیگر اعضای این شبكه همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.