کد خبر : 1130
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

با این دیوارنویسیها چگونه برخورد می شود…؟

با این دیوارنویسیها چگونه برخورد می شود…؟

    هاتف نیوز – از استند؛ بیلبرد و واتربند استفاده کنید؛ دیوارهای مردم را خراب نکنید! مهندس علي بهارمست معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت گفت: با تمام كساني كه اقدام به تبليغات غيرمجاز و ديوارنويسي در شهر مي نمايند برخورد قانوني خواهد شد. وی افزود: هيچ فرد يا گروهي اجازه ی انجام تبليغات به

    هاتف نیوز – از استند؛ بیلبرد و واتربند استفاده کنید؛ دیوارهای مردم را خراب نکنید!
مهندس علي بهارمست معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت گفت: با تمام كساني كه اقدام به تبليغات غيرمجاز و ديوارنويسي در شهر مي نمايند برخورد قانوني خواهد شد.
وی افزود: هيچ فرد يا گروهي اجازه ی انجام تبليغات به شكل ديوارنويسي را بدون داشتن مجوزهاي لازم، ندارد.
بهارمست افزود: ما مخالف فعاليت‌اقتصادي و تبليغات شهري نيستيم اما هر اقدامي بايد در چارچوب قانون و با رعایت ضوابط خاص خود صورت گيرد اما متأسفانه تبليغات نامتعارف، ديوارنويسي و برچسبهاي تبليغاتي متعدد بر در و دیوار خانه ها چهره ی شهر رشت را مخدوش كرده است.
معاون خدمات شهري در ادامه گفت: بر اساس ماده ی ۹۲ قانون شهرداريها نوشتن هر نوع مطلب يا الصاق هر نوشته یی بر روي ديوارهاي شهر ممنوع است و متخلف علاوه بر تأديه ی خسارت مالكان به پرداخت جريمه نیز محكوم خواهد شد؛ متخلفان بايد بدانند كه در و ديوار شهر و محله، جاي تبليغ و معرفي كالا و خدمات آنها نيست.8
مهندس بهارمست با بيان اينكه مديريت، سياستگذاري و نظارت بر ساماندهي همه ی فعاليتهاي تبليغات محيطي از طرف شهرداري به سازمان زيباسازي واگذار گرديده؛ افزود: نصب هرگونه، پلاكارد، داربست، تابلوهاي تبليغاتي، استند، بيلبورد و تابلوهاي معرف كاربري مربوط به اشخاص حقيقي يا حقوقي، ديوارنويسي، پوسترهاي كاغذي، برچسب و … بايد با مجوز شهرداري انجام شود در غيراينصورت بر اساس هماهنگيهاي صورت گرفته، به وسیله ی شهرداري جمع آوري و يا امحا شده و متخلفان نیز به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.
وی افزود: شركتها و موسسات مي توانند از ظرفيتهاي ايجاد شده در شهر درقالب استند، بيلبورد و واتربند برای تبليغات خود استفاده نمايند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.