کد خبر : 1087
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

به این شماره زنگ بزنید تا واحدهای صنعتی متخلف پلمب شوند!

به این شماره زنگ بزنید تا واحدهای صنعتی متخلف پلمب شوند!

    هاتف‌نیوز – رئیس اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با اعلام اینکه 295 واحد صنفي متخلف در اجراي «طرح ايثار»، در استان گيلان پلمپ شدها‌ند؛ گفت: شهروندان گرامی هر گونه تخلفات صنفی را از طریق ستاد خبری اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی گیلان به شماره تلفن 2183484 اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت

    هاتف‌نیوز – رئیس اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با اعلام اینکه 295 واحد صنفي متخلف در اجراي «طرح ايثار»، در استان گيلان پلمپ شدها‌ند؛ گفت: شهروندان گرامی هر گونه تخلفات صنفی را از طریق ستاد خبری اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی گیلان به شماره تلفن 2183484 اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
سرهنگ رضا محمدزاده در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: 295 واحد صنفي متخلف در استان گيلان به علت فعاليت غيرقانوني و توجه نکردن به قوانين و مقررات صنفي پلمب شدند.
وی افزود: اين واحدها که در جریان اجرای «طرح ایثار» شناسایی و پلمب شده بودند به فعالیتهای غیرقانونی و تخلفات صنفی مبادرت می ورزیدند.
وی همچنین گفت: این طرح دو روزه به طور همزمان در سراسر استان گيلان با هدف ساماندهي به صنوف و مقابله با تخلفات و پيشگيري از آسيبهاي فراروي اصناف با مشاركت مراجع قضايي و واحدهاي صنفي در نقاط مختلف استان انجام شد.
سرهنگ محمدزاده اشاره كرد: ايجاد امنيت و افزايش ضريب احساس امنيت در جامعه، نياز به همكاري همه‌ی قشرهای مختلف جامعه به ويژه تعامل بيشتر اصناف با پليس در همه‌ی زمينه‌ها دارد.
وي همچنين همكاري اصناف با اداره‌ی اماكن عمومي استان را در تامين نظم و امنيت موثر توصیف کرد و خاطرنشان نمود: رعايت موارد ايمني و توجه به هشدارهاي ارائه شده‌ی پليس از جمله مواردي است كه اصناف بايد توجه كنند.
سرهنگ محمدزاده در پايان با اعلام آمادگي اداره‌ی نظارت بر اماكن عمومي گيلان براي برخورد قاطع با صنوف متخلف از مردم خواست تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف مراتب را از طريق ستاد خبري این اداره به شماره 2183484 اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.