هاتفخبر – مدیرعامل، قائم مقام اجرایی، معاونان و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نشست شورای اداری این شرکت که به منظور بررسی چالشها و راهکارهای زمینههای مختلف کاری برگزار شد، شرکت کردند و در بارهی موضوعات گوناگون کاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
هاتفخبر – مدیرعامل، قائم مقام اجرایی، معاونان و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نشست شورای اداری این شرکت که به منظور بررسی چالشها و راهکارهای زمینههای مختلف کاری برگزار شد، شرکت کردند و در بارهی موضوعات گوناگون کاری به بحث و تبادل نظر پرداختند. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این نشست محمدتقی مهدیزاده گفت: با توجه به وضعیت موجود صنعت برق ضروری است از همهی تریبونهای موجود و ممکن برای فرهنگسازی در زمینهی مدیریت مصرف برق استفاده شود و برای اجرای طرحهای رویتپذیری و کنترلپذیری مصرف برق و همچنین طرحهای پیکسایی تلاش شبانهروزی داشته باشیم. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بر لزوم حفظ آمادگی اکیپهای عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی تاکید کرد و افزود: اکیپهای خط گرم در این شرکت باید تقویت و تجهیز شوند و برای تعمیرات شبکه در نقاط آسیبپذیر هم باید با داشتن برنامهیی مدون اقدام کنیم تا مردم از منافع آن بهرهمند شوند. وی سپس خاطرنشان کرد: در حل مشکلات موجود انتظار داریم همهی مسوولان در شرکت حضور میدانی داشته باشند تا برطرفسازی چالشها و بحرانها به بهترین شکل و کمترین هزینه انجام شود.
مهدیزاده همچنین در این نشست به دیگر موارد تخصصی همچون بازدیدهای میدانی از نقاط آلوده به دزدی انرژی، برکناری شبکههای فرسوده، جدیت در نوسازی شبکهها با کابل خودنگهدار و… تاکید کرد. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یکی از عوامل مهم افزایش بهرهوری را تغییر در نگرش و فرهنگ سازمانی دانست و افزود: برای هر یک از اقدامات باید هدف و چشمانداز مشخص، تعریف شود و سپس «تعریف یک شعار» که «هدف را معلوم و دورنمایی از فعالیتها را مشخص نمای»د را خواستار شد. محمدتقی مهدیزاده در ادامه به مدیریت دانش پرداخت و تأکید کرد: ضروری است در همهی بخشهای کاری شرکت توزیع نیروی برق و به صورت دقیق، تخصصی و عملی مدیریت دانش در این شرکت اجرایی شود. وی در پایان از همهی معاونان و مدیران شرکت هم خواست که در نظام پیشنهادها مشارکت فعالتر بنمایند. در این زمینه مقرر شد گزارشهای نظام پیشنهادها به صورت ماهانه به مدیر کل ارائه شود. همچنین در این نشست سیدمحمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها بر لزوم هماهنگی صف و ستاد برای خدمترسانی تاکید کرد و گفت: علاوه بر هماهنگی و همراهی مذکور، تعامل بین معاونتها و دفاتر ستادی نیز نقشیهم در ارتقای کیفیت خدمات و بهبود انجام رسالت ذاتی ما یعنی «تامین برق پایدار» دارد. وی با تشریح برخی موارد تخصصی زمینهی کاری خود گفت: ضروری است امورهای اجرایی گزارش بهبود آیتمهای مختلف و مورد در خواست همچون خط گرم، تعمیرات ترانس، کابل خودنگهدار، سرقت شبکه و… را به صورت دورهیی و سریع ارسال کنند. شایان گفتن است که ر این نشست مهندس ابراهیم خشنود مدیر توزیع برق شهرستان رشت نیز به ارائهی توضیحات مهم در زمینهی فعالیتهای «گروه نت» در شهرستان رشت و انجام تعمیرات دورهیی این همکاران پرداخت. علاوه براین بهروز عادلی معاون منابع انسانی، علیاکبر جوهری معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ، جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین، محمدرضا پورعلی معاون مالی و پشتیبانی به همراه دیگر مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان که در این نشست حاضر بودند توضیحات خود را در زمینههای چالش برنامههای کاری خود برای بهبود سطح ارائه خدمات ارائه کردند. مدیر دفتر توسعهی مدیریت و تحول اداری شرکت هم گزارشی از عملکرد این دفتر در طول سال گذشته در بخشهای مختلف ارائه نمود و سپس برنامهها و اقدامات برنامهریزی شدهی سال 1401 در همهی این موارد را ارائه کرد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.