هاتفخبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از سامانهی ۱۶۶۶ به عنوان پل ارتباط بیواسطهی مردم با مسوولان سازمان بیمه سلامت ایران یاد کرد و گفت: همهی مخاطبان بیمه سلامت میتوانند از این پل ارتباطی بهرهمند شوند.
هاتفخبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از سامانهی ۱۶۶۶ به عنوان پل ارتباط بیواسطهی مردم با مسوولان سازمان بیمه سلامت ایران یاد کرد و گفت: همهی مخاطبان بیمه سلامت میتوانند از این پل ارتباطی بهرهمند شوند. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان، دکتر محمود عاطفراد این مطلب را در بازدید از ادارهی بیمه سلامت شهرستان سیاهکل عنوان کرد و گفت: ارتباط مستمر و بیواسطهی مردم و مدیران بیمه سلامت از طریق سامانهی 1666 به راحتی انجام میگیرد. مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان سپس یادآورشد: سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط مستمر و بیواسطه بین مردم و مسئولان سامانهی 1666 را راهاندازی کرده است که مخاطباناین سازمان و مردم میتوانند 24 ساعته شکایات، چالشها، پیشنهادها و نظرات خود را از طریق این سامانه با مسوولان بیمه سلامت در میان بگذارند تا در اولین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیتی ویژه برای مسوولان بیمه سلامت برخوردار است، یادآور شد: سامانهی 1666 پاسخگوی بیمهشدگان گرامی در همهی صندوقهای بیمه سلامت است.
دکتر عاطفراد همچنین گفت، مردم عزیز استان گیلان همچنین میتوانند با شمارهگیری کد دستوری # 1666 * از وضعیت بیمهیی خود مطلع شوند. گفتنی است مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان این مطلب را در بازدید از ادارهی بیمه سلامت شهرستان سیاهکل عنوان کرد که به منظور آشنایی نزدیک با مشکلات و مطالبات بیمهشدگان این هفته از ادارهی بیمه سلامت شهرستان سیاهکل بازدید کرده و از نزدیک با برخی از ارباب رجوع و کارمندان هم دیدار و گفتوگو کرده بود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.