هاتفخبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آمادگی شبانهروزی سامانهی تلفنی ۱۱۲ «ندای امداد» برای دریافت گزارشهای مردمی، گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با کادری مجرب و کارآزموده در ۴۴ شعبه و پایگاه امداد و نجات و همچنین با فعالیت ۲۵۰ نجاتگر در استان و ۲۰ گروه عملیاتی در
هاتفخبر – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آمادگی شبانهروزی سامانهی تلفنی ۱۱۲ «ندای امداد» برای دریافت گزارشهای مردمی، گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با کادری مجرب و کارآزموده در ۴۴ شعبه و پایگاه امداد و نجات و همچنین با فعالیت ۲۵۰ نجاتگر در استان و ۲۰ گروه عملیاتی در خدمت همهی شهروندان و مسافران است.
به گزارش «هاتفخبر» سیاوش غلامی همچنین خاطر نشان کرد: این جمعیت در استان گیلان با ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و خودروهای امدادی پشتیبانی، آمبولانس و آرگو در مناطق ساحلی، در تعطیلات چند روز گذشته به مردم و مسافران استان خدماترسانی کرده است.
وی از جمله خدمات این جمعیت در هفتهی اخیر را نجات جان مسافر ۳۴ سالهی تهرانی از غرق شدن در بندرانزلی و نیز انتقال فرد مصدوم به مرکز درمانی عنوان کرد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، مسافر ۳۴ سالهی تهرانی را که در دریای کاسپین در بندرانزلی که در حال غرق شدن بود، از آب خارج کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: با گزارشی مبنی بر گم شدن مرد ۳۴ سالهی تهرانی در دریای بندرانزلی، امدادگران پایگاه کپورچال به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
سیاوش غلامی افزود: پس از جستوجوی امدادگران و پیدا کردن مسافر در دریا، وی را از آب خارج کرده و پس از انجام عملیات امدادی و احیای مصدوم، وی را به مرکز درمانی منتقل کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: این جمعیت با تجهیزات پیشرفته و کادری مجربی همواره برای خدمترسانی به همشهریان و مسافران آماده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.