هاتفخبر – مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت در بازدید از ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان گفت: در سازمان بیمه سلامت گامهایی موثر و مفید از گذشته تا هماکنون برای ارائهی خدمات مطلوب به بیمهشدگان برداشته شده است.
هاتفخبر – مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت در بازدید از ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان گفت: در سازمان بیمه سلامت گامهایی موثر و مفید از گذشته تا هماکنون برای ارائهی خدمات مطلوب به بیمهشدگان برداشته شده است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان، دکتر مشایخی گفت: این سازمان با زیرپوشش قرار دادن 42 میلیون بیمهشده سهمی فراوان در زمینهی ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا میکند.
وی که به همراه تنی چند از کارشناسان تیم بازرسی سازمان بیمه سلامت در مدت سه روز فرآیندهای کاری جاری بیمه سلامت گیلان را مورد ارزیابی قرار داده است، گفت: در این مدت فرآیندهای کاری شامل «برنامهی استراتژیک و عملیاتی»، «بودجه»، «سیستم مدیریت کیفیت» و «بهرهوری ادارهی کل و شهرستانهای تابعه» مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفته است. دکتر مشایخی افزود: بررسیهای انجام شده و نتایج حاصله بسیار مطلوب بوده و در ادامه خاطر نشان کرد: انجام درست فرآیندها در سازمانها سبب بهرهوری بهتر و ارائهی خدمات مطلوب و در نهایت رضایتمندی بیمهشدگان میشود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.