هاتفخبر – با اطلاعرسانی مناسب و استفادهی گسترده مشترکین گیلانی از درگاههای خدمات غیرحضوری شرکت گازاستان گیلان، بیش از ۸۸۲ هزار خدمت مرتبط با گاز در امرداده ماه امسال در استان گیلان ارائه شده است.
هاتفخبر – با اطلاعرسانی مناسب و استفادهی گسترده مشترکین گیلانی از درگاههای خدمات غیرحضوری شرکت گازاستان گیلان، بیش از ۸۸۲ هزار خدمت مرتبط با گاز در امرداده ماه امسال در استان گیلان ارائه شده است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر در بارهی خدمات الکترونیک این شرکت گفت: در مرداد ماه 1400 از طریق درگاههای غیرحضوری شامل نرمافزار موبایلی، سایت، سامانهی تلفنی و دفاتر پیشخوان دولت مجموعاً 882 هزار و 583 خدمت به مشترکین گاز در گیلان ارائه شد. وی همچنین اظهار کرد: بیشترین خدمات دریافت شده مربوط به نمایش قبض با بیش از 238 هزار مورد و پس از آن پرداخت بدهی با 174 هزار مورد بوده است. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با بیان اینکه بیش از 46 درصد از خدمات ارائه شده در امرداد ماه امسال یعنی بیش از 412 هزار خدمت از طریق نرمافزار موبایلی این شرکت ارائه شده است، گفت: بهحمدالله با اطلاعرسانی گسترده در زمینهی استفاده از درگاههای غیرحضوری، هماکنون شاهد افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن گاز در استان هستیم و البته باید تلاش کنیم تا در آینده همهی مشترکین و متقاضیان گاز به خوبی از این نرمافزار استفاده کنند.
حسین اکبر همچنین در زمینهی ارائهی خدمات از دیگر درگاههای غیرحضوری شرکت گاز گفت: در مرداد ماه امسال 262 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان، 193 هزار خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از 15 هزار خدمت از طریق تلفن گویای 3414 به مردم ارائه شد. وی در پایان با اشاره به وضعیت شکنندهی استان از نظر شیوع «بیماری کرونا» از همهی مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی درخواست کرد تا خدمات مورد نیاز خود را از درگاههای غیرحضوری دریافت کرده و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان حتیالمقدور از مراجعه به ادارات گاز خودداری نمایند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.