هاتفخبر – از شهریور ماه امسال «طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان گیلان» با همکاری مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان گیلان در بخشهای مشترکین جزء و عمده، پیمانکاران و تامینکنندگان کالا، همسایگان صنعت، نمایندگان جامعه و ذینفعان اصلی شرکت آغاز شده است.
هاتفخبر – از شهریور ماه امسال «طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان گیلان» با همکاری مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان گیلان در بخشهای مشترکین جزء و عمده، پیمانکاران و تامینکنندگان کالا، همسایگان صنعت، نمایندگان جامعه و ذینفعان اصلی شرکت آغاز شده است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر با اشاره به انجام نظرسنجی از ذینفعان این شرکت در 9 بخش مختلف، گفت: این طرح بر اساس نظامنامهی ابلاغی شرکت ملی گاز ایران به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد شرکت و ارائهی راهکار برای بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان انجام میشود. مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به شرایط ویژهی مرتبط با «بیماری کرونا» در استان اظهار کرد: به علت شیوع «کرونا»، نظرخواهی از مشترکین در برخی نقاط به صورت تلفنی انجام میشود و همهی اطلاعات دریافتی نیز پس از ثبت در سامانهی نظرسنجی شرکت گاز استان گیلان مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
حسین اکبر نتایج حاصل از این طرح پژوهشی را درجهت ارتقای سطح بهرهوری شرکت گاز بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: به علت اهمیت ویژهی این پروژه، همهی مراحل انجام آن زیرنظر دقیق کمیتهی نظرسنجی و کارشناسان شرکت گاز به صورت مستمر مورد نقد و بررسی قرار میگیرد تا از وقوع هرگونه انحراف در مسیر اجرای پروژه جلوگیری شود. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: این شرکت براي بهبود سطح کیفی خدمات به مشتركين علاوه بر نظرسنجي سالانه، از راههای مختلف همچون وبسایت، تلفن گویای 3414، نرمافزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، سامانهی پيام كوتاه 30006194 و … نظرات و پيشنهادهای مردم و مشترکین را دريافت کرده و نسبت به رفع موانع و معایب موجود و ارتقای سطح کیفی خدمات اقدام میکند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.