هاتفخبر – مردم و مشترکان برق استان گیلان برای استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق این استان به مراجعه حضوری و حتی تماس تلفنی نیاز ندارند چون «اپلیکیشن برق من» کار آنان را آسان کرده است. به گزارش «هاتفخبر» مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درگفتوگویی با اشاره به ارائهی خدمات
هاتفخبر – مردم و مشترکان برق استان گیلان برای استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق این استان به مراجعه حضوری و حتی تماس تلفنی نیاز ندارند چون «اپلیکیشن برق من» کار آنان را آسان کرده است. به گزارش «هاتفخبر» مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درگفتوگویی با اشاره به ارائهی خدمات جدید گفت: به منظور دسترسی آسان به خدمات برق تنها با نصب اپلیکیشن «سامانهی برق ایرا ن»(برق من) میتوانید از خدمات متعدد بهرهمند شوید. مهدی محمدجانی اضافه کرد: نصب «اپلیکیشن برق من» علاوه بر تسریع درخدمترسانی سبب همراهی در قطع چرخهی شیوع «بیماری کووید- 19» میشود چون همهی خدمات مورد نیاز مردم بدون مراجعهی حضوری انجام میگیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به تنوع خدمات «اپلیکیشن برق من» گفت: مردم و مشترکین استان گیلان میتوانند از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان شامل تغییر نام، تغییر مکان داخلی انشعاب، ثبت خاموشی، خاموشیهای من، رفع خطر از تاسیسات مخاطرهآمیز، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع مشکل ولتاژ شبکهی برق، ثبت خسارت وارده به شبکه، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مردم، ثبت مکاتبات مراجعان مرتبط با برق، استعلام شبکهی موجود به وسیلهی سازمانها و ادارات دولتی و… که همهی این خدمات بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری تنها با نصب «اپلیکیشن برق من» برخوردار شوند. وی یادآور شد: در استان گیلان نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق زیرپوشش خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان هستند که همهی این عزیزان میتوانند با نصب «اپلیکیشن برق من»و وارد کردن شناسهی ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از آخرین اطلاعات طرح «برق امید» نیز مطلع شوند. لینک دانلود «اپلیکشن برق ایران»: https://saapa.ir/mobile-app
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.