هاتفخبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تشریح عملکرد این شرکت در ششماههی نخست امسال گفت:با وجود «شیوع گستردهی کرونا» در کشور و استان گیلان با تلاش همکارانمان جریان خدماترسانی به مردم متوقف نشد و به همت کارکنان اين شركت درششماههی نخست امسال افزون بر 458 كيلومتر خطوط شبكهی فشار متوسط(20 كيلوولت) و شبکهی فشار ضعیف برای مشتركین جديد و رفع ضعف برق برخی از مشتركين پیشین مناطق شهري و روستايي با توجه به افزایش جمعيت و افزایش مصرف برق ایجاد شد.
هاتفخبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تشریح عملکرد این شرکت در ششماههی نخست امسال گفت:با وجود «شیوع گستردهی کرونا» در کشور و استان گیلان با تلاش همکارانمان جریان خدماترسانی به مردم متوقف نشد و به همت کارکنان اين شركت درششماههی نخست امسال افزون بر 458 كيلومتر خطوط شبكهی فشار متوسط(20 كيلوولت) و شبکهی فشار ضعیف برای مشتركین جديد و رفع ضعف برق برخی از مشتركين پیشین مناطق شهري و روستايي با توجه به افزایش جمعيت و افزایش مصرف برق ایجاد شد. دکتر محمداسماعیل هنرمند همچنین گفت: از ابتدای امسال بازسازی شبکههای فرسوده برق با سرعت بیشتر در دست انجام است و به همین دلیل در این مدت نزدیک به 123 کیلومتر شبکهی فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب اصلاح شده و شبکههای جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آنها در مناطق شهری و روستایی گردید و چهار هزار و 848 اصله پایههای فشار ضعیف و متوسط بتونی(تیرهای برق) در جای جای استان نصب گردید و 622 پایهی چوبی و فرسودهی فشار ضعیف و متوسط هم کنار گذاشته شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان سپس افزود: در این مدت 403 دستگاه ترانسفورماتور(زمینی و هوایی) با ظرفيت ۴۸ هزار و125 کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.
وی ادامه داد: در ششماههی نخست امسال۲۲ هزار و557 مشترک جدید به مجموعهی مشترکان این شرکت افزوده شده است. دکتر هنرمند سپس گفت: با توجه اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای انجام تعمیرات و ساخت شبکههای جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین است از این رو از مشترکین گرامی انتظار داریم تا با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی یاریرسان مجموعهی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند. وی در پایان هم تاکید کرد: اپلیکیشن سامانهی ارتباط مردمی(سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق طراحی و منتشر شده و این اپلیکیشن به صورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در زمینهی برق را ثبت و پیگیری میکند و مشترکین میتوانند با ثبت نشانی محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن همچون خاموشیهای روز جاری و آینده باخبر شوند و این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به نشانی: www.gilanpdc.ir قابل دانلود است. گفتنی است هماکنون شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیش از یک میلیون و 490 هزار مشترک در سراسر استان دارد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.