کد خبر : 27500
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

وقتی دو هزار و ۲۶۱ تن «با ما حرف زدند»!

وقتی دو هزار و ۲۶۱ تن «با ما حرف زدند»!

هاتف‌خبر – یکروز پیش مدیرکل بهزیستی استان گیلان از اجرای صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه‌ی خدمات تخصصی مشاوره‌ی روانشناختی خبر داده بود.

هاتف‌خبر – یکروز پیش مدیرکل بهزیستی استان گیلان از اجرای صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه‌ی خدمات تخصصی مشاوره‌ی روانشناختی خبر داده بود.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر حسین نحوی نژاد در این زمینه اظهار کرده بود که: در این خدمت افرادی که مشکلی را در زمینه‌های گوناگون خانوادگی، روانی، شغلی، تحصیلی و … دارند با شماره‌ی تلفن ۱۴۸۰ تماس بگیرند تا مشاوران و روانشناسان آموزش‌دیده با استفاده از فنون و مهارتهای مشاوره‌ی تلفنی بدون اینکه اصراری برای شناسایی فرد بنمایند به وی خدمات مشاوره ارائه ‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه این خدمت را «دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی» انجام می‌دهد، گفغته بود:برای کاهش استرس و اضطراب ناشی ازخود بیمارانگاری، وسواس شست‌وشو، بیان علائم افسردگی و…. هموطنان ناشی از بیماری «کرونا» و کاهش خروج مردم از خانه‌ها، سامانه‌ی تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ به صورت رایگان مشاوره‌ی روانشناسی ارائه می‌دهد.
اما حالا معاون پیشگیری اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان می‌گوید: با اجرای پویش «با ما حرف بزن» در یکروز دو هزار و ۲۶۱ تماس موفق با شماره ۱۴۸۰ در این استان انجام گرفت.
دکتر فرحناز نوبخت‌راد افزود: ۷۰ درصد این تماسها مربوط به مشکلات روانشناختی بوده و بقیه‌ پرسشهای متفرقه و مشکلات مددجویی را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه پویش «با ما حرف بزن» از روز گذشته همزمان در سراسر کشور در استان گیلان هم به اجرا درآمده است، اظهار کرد: در اجرای این پویش صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه‌ی خدمات تخصصی مشاوره‌ی روانشناختی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده‌ی پاسخگویی به تماسهای مردم با شماره‌ی ۱۴۸۰ است.


معاون پیشگیری بهزیستی گیلان سپس خاطر نشان کرد: ۱۲ تن از مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان گیلان پاسخگوی تماس‌گیرندگان با این شماره در استان هستند و مشاوره‌های لازم را به آنان ارائه می‌دهند که در صورت نیاز این تعداد افزایش نیز می‌یابد.
وی سپس بیان نمود: از اول اسفند سال گذشته تا روز ۲۳ خرداد ماه امسال نیز ششهزار و ۵۶۸ تماس با شماره‌ی ۱۴۸۰ بهزیستی گیلان گرفته شده و مشاوره‌های لازم به وسیله‌ی مشاوران و روانشناسان با تجربه‌ی بهزیستی به تماس گیرندگان ارائه شد.
گفتنی است از روز جمعه ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹ پیامکی با عنوان «با ما حرف بزن» به صورت سراسری برای شهروندان با هدف ارائه‌ی خدمات روانشناختی و آشنایی بیشتر مردم با این امکان، ارسال شده است که در این پیامک مشاوره‌ی تلفنی ۱۴۸۰ به عنوان خدمتی از خدمات رایگان سازمان بهزیستی معرفی و تاکید شده که صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه‌ی خدمات تخصصی مشاوره‌ی روانشناختی در کنار شما خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.