هاتفخبر- دیدار صمیمانهی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با همکارانش در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» پنج ساعت به طول انجامید.
هاتفخبر- دیدار صمیمانهی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با همکارانش در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» پنج ساعت به طول انجامید. به گزارش «هاتفخبر» در این دیدار پنج ساعته کادر درمانی «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» دغدغههای کاری خود به ویژه پس از بحران «کووید – 19» را به منظور توسعهی بسترهای مناسب خدمترسانی به شهروندان و همچنین آمادگی همیشگی برای مقابله با اینگونه بحرانهای با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در میان گذاشتند. شایان گفتن است که «بیمارستان 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت» در «بحران کرونا» در استان گیلان به عنوان مرکز پذیرش «بیماران کووید 19» بوده که با تلاش مضاعف همکارانش به ویژه کادر پزشکی و پرستاری توانست خدماتی ارزنده در زمینهی درمان بیماران نیازمند ارائه دهد.
همچنین روابط عمومی مدیریت درمان استان گیلان از قدردانی و سپاسگزاری نمایندهی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تلاشها همکاران و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در «بحران کووید 19» خبر داد. بر پایهی این گزارش مهندس جبار کوچکینژاد در دیدار با دکتر محمدحسین شهدینژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان از تلاشهای وی و مجموعه همکاران کادر درمان «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» در مقابله با «بحران کووید 19» قدردانی نمود. نمایندهی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اظهار کرد: شاهد بودیم که چگونه در شرایط سخت کادر درمانی «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» در کنار دیگر مراکز درمانی استان برای خدمت به بیماران نیازمند ایثارگرانه تلاش نمودند. در این دیدار دکتر محمدحسین شهدینژاد گزارشی کامل و جامع از مجموعه اقدامات انجام شده در زمینهی درمان و مراقبت از بیماران کرونایی در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» و اقدامات انجام شده در مقابله با «بیماری کووید 19» ارائه نمود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.