هاتفخبر – در نشست آموزشی «سامانهی اطلاعرسانی مردمی«(سام) که در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، بر اطلاعرسانی دقیق خاموشیهای احتمالی در تابستان به مشترکین این شرکت تاکید گردید.
هاتفخبر – در نشست آموزشی «سامانهی اطلاعرسانی مردمی«(سام) که در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، بر اطلاعرسانی دقیق خاموشیهای احتمالی در تابستان به مشترکین این شرکت تاکید گردید. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در هماهنگی و برنامهریزی انجام شدهی حوزهی معاونت بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و در راستای ارائهی خدمات مطلوبتر به مشترکین، نشست آموزشی «سامانهی اطلاعرسانی مردمی»(سام) روز 23 اردیبهشت ماه امسال در «تالار پیامبر اعظم(ص) شرکت توزیع نیروی برق گیلان» برگزار شد.
بر پایهی این گزارش دکتر سلمانپور معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این نشست گفت: در آیندهیی نزدیک همهی خاموشیهای شبکهی برق استان(فشار ضعیف و فشار متوسط) با «سامانهی سام» برای مشترکین محترم برق به صورت دقیقتر اطلاعرسانی خواهد شد. وی گفت: با توجه به اینکه اطلاعرسانی خاموشیهای شبکهی برق از طریق رسانهها برای مردم جزو وظایف اینشرکت است، از این به بعد مشترکین محترم نیز میتوانند با نصب اپلیکیشن اطلاعرسانی در گوشی تلفن همراه، همهی خاموشیها و قطع برق منطقه و یا محلهی خود را به شرکت اطلاع دهند. در ادامهی این همایش مهندس تحویلداری رئیس گروه GIS شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، در زمینهی آموزش کارگاهی سامانهی فوق و نحوهی عملکرد آن از طریق سامانهی مکانمند برای همکاران مطالبی ارزنده بیان کرد. همچنین در این راستا مقرر شد از تابستان امسال این طرح در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اجرایی و با بهرهگیری از قابلیتهای این سامانه، خدمات مطلوبتری به مشترکین محترم استان ارائه شود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.