هاتفخبر – با دستور شهردار رشت و پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات این شهرداری، سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷ از چندی پیش به طور رسمی آغاز به کار کرد.
هاتفخبر – با دستور شهردار رشت و پیگیری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات این شهرداری، سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷ از چندی پیش به طور رسمی آغاز به کار کرد. به گزارش «هاتفخبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری رشت لیلا عزیزی رئیس سازمان فاوای این شهرداری توضیح داد: با توجه به تحولات الکترونیک در توسعهی شهری، راهاندازی سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷ گامی موثر در جهت افزایش مشارکت شهروندان در تصمیمگیریها، افزایش کیفیت خدماترسانی شهرداری، کاهش مراجعات حضوری شهروندان و به تبع آن کاهش بار ترافیکی شهر خواهد بود. وی پویایی، کارآمدی، اجتناب از گستردگی بیش از حد، کنترل و تحلیل اطلاعات، آموزش، ارتقای علمی و توانمندسازی منابع انسانی، فرهنگسازی و اطلاعرسانی موثر و مفید را از مهمترین مولفهها و شاخصههای طراحی این سامانه برشمرد و خاطر نشان کرد: ایجاد امکانی برای ثبت و پیگیری درخواست شهروندان در سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷، روند خدمترسانی الکترونیک را سرعت بخشیده است و شهروندان گرامی در صورت مشاهدهی هرگونه مشکل در زمینهی خدمات شهری، عمرانی، حمل و نقل همگانی، ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و چشمانداز شهری، امور فرهنگی، اجتماعی و مزاحمتهای شهری میتوانند علاوه بر شمارهگیری ۱۳۷ همچنین از طریق پورتال شهرداری رشت و سازمان فناوری اطلاعات مشکلات جاری شهر را در این سامانه ثبت نمایند که در اینصورت پیام دریافتی از طریق سامانه به مرکز ۱۳۷ ارسال میگردد.
عزیزی گفت: علاوه بر تسهیل ارتباطات، بررسی میزان رضایت شهروندان و بسترسازی برای مشارکت و نظارت هر چه بیشتر آنان بر امور شهری، ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر به صورت طبقهبندی شده و امکان بررسی دقیق و آماری به صورت منطقهیی و محلهیی از مهمترین اهداف راهاندازی این سامانه است. رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی میتوانند با نصب اپلیکیشن ۱۳۷ روی گوشیهای همراه خود از طریق دانلود در پورتال و یا کافه بازار به سامانهی مدیریت شهری ۱۳۷ دسترسی یابند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.