هاتفخبر – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان گفت: سال گذشته به تخلفات 121 پروندهی شركت حمل و نقل در كميسيون مادهی 12 و 184 پروندهی تخلف رانندگان نیز در کمیسیون مادهی 11 رسيدگي شد. به گزارش «هاتفخبر» مهندس محمدرضا نازککار در توضیح این خبر افزود: از 121 پروندهی تخلفات
هاتفخبر – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان گفت: سال گذشته به تخلفات 121 پروندهی شركت حمل و نقل در كميسيون مادهی 12 و 184 پروندهی تخلف رانندگان نیز در کمیسیون مادهی 11 رسيدگي شد. به گزارش «هاتفخبر» مهندس محمدرضا نازککار در توضیح این خبر افزود: از 121 پروندهی تخلفات شرکت حمل و نقل استان که در کمیسیون مادهی ۱۲ رسيدگي شد، 87 پروندهی تخلف مربوط به بخش حمل و نقل کالا بودهاند که دليل تشکیل پرونده برای آنها تخلفاتي همچون عدم مهار بار مناسب، عدم درج صحیح مشخصات بارنامه، صدور بارنامه برای وسایط نقلیهی فاقد تجهیزات ایمنی مناسب، عدم حضور به موقع مدیران فنی، استفادهی غیرمجاز از کارت هوشمند رانندگان، اخذ کمیسیون اضافی و… بوده است این مقام مسوول در ادامه گفت: همچنین 34 پرونده مربوط به شركتهاي مسافربري بوده كه اهم تخلفات اين شركتها عدم پرداخت به موقع دیون دولتی، حمل بار تجاری با ناوگان عمومی مسافربری، برخورد نامناسب متصدیان شرکت با مسافران، اخذ وجه اضافی از رانندگان و جذب مسافر خارج از محیط پایانه بوده كه در كميسيون مادهی12 این ادارهی کل مورد رسيدگي قرار گرفته و منتهي به تذكر كتبي و جريمهی نقدي شده است.
وي خاطر نشان کرد: همچنين در این مدت 184 پروندهی مربوط به رانندگان بخش مسافر و كالا نیز در کمیسیون مادهی 11 این ادارهی کل مورد بررسي قرار گرفت و منجر به قطع خدمات(لغو کارت هوشمند از یکماه تا یکسال) گرديد كه عمده تخلف آنها عدم رعایت شئونات اخلاقی در محیط پایانهها، عدم صدور بلیت بین راهی برای مسافران، حمل بار با وسائل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی مناسب، عدم برخورد مناسب با مسافران، حمل بار تجاری و…. بوده است. گفتنی اینکه رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات حمل و نقل جادهای برونشهری بر عهدهی کمیسیون مادهی 12 و رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل همگانی برونشهری برعهدهی کمیسیون مادهی 11 ادارهی کل راهداری و حمل و نقل جادهای است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.