کد خبر : 22596
تاریخ انتشار : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به بیش از 166 هزار درخواست در «میز خدمت شرکت گاز گیلان» پاسخ گفته شد

به بیش از 166 هزار درخواست در «میز خدمت شرکت گاز گیلان» پاسخ گفته شد

هاتف‌خبر – شركت گاز استان گيلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه‌ی رياست جمهوري در زمینه‌ی استقرار «ميزخدمت» در روز هشتم خرداد ماه 97 اقدام به تشكيل كارگروه «ميزخدمت» نمود و هم‌اکنون 23 خدمت در ارتباط با گاز از طرق حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مراجعان این شرکت ارائه می‌گردد.

هاتف‌خبر – شركت گاز استان گيلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه‌ی رياست جمهوري در زمینه‌ی استقرار «ميزخدمت» در روز هشتم خرداد ماه 97 اقدام به تشكيل كارگروه «ميزخدمت» نمود و هم‌اکنون 23 خدمت در ارتباط با گاز از طرق حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مراجعان این شرکت ارائه می‌گردد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسين اكبر با بیان اینکه در راستای اجرای مناسب «میزخدمت» جلسات توجيهي براي روساي ادارات گاز شهرستانها و همچنين رابطها برگزار شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزیهای به عمل آمده موضوعات مورد نياز «ميزخدمت» همچون فرمها و ملزومات برای ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات به مراجعان، در اختيار ادارات و رابطها قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در زمینه‌ی نحوه‌ی اجرای «میزخدمت» در شرکت گاز استان گفت: «ميزخدمت» را مي‌توان به سه بخش حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان تقسيم نمود که در سال 97 در مجموع این سه بخش بيش از 166 هزار خدمت ثبت گرديده است.
مهندس اکبر در باره‌ی خدمات بخش حضوری گفت: در این بخش كه از تير ماه 97 شروع به کار کرد، مجموعاً 19 هزار و 500 خدمت تا پايان سال 97 ثبت گرديد كه از اين میزان، بيشترين مراجعه‌كننده مربوط به اداره‌ی گاز شهرستان رشت با چهار هزار و 500 مراجعه و كمترين مراجعه مربوط به اداره‌ی گاز شهرستان شفت با 110 مراجعه بوده است.
وی ادامه داد: بيشترين خدمات درخواستي مراجعه‌كنندگان به ترتيب تقسيط گازبها با 16 درصد، پرداخت صورتحساب با 14 درصد و اشتراك‌پذيري با 10 درصد است.


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در باره‌ی خدمات بخش الکترونیک نیز گفت: خوشبختانه با تلاش و همت واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان گیلان «ميزخدمت الكترونيكي» تقريباً از مهر ماه 97 شروع به کار نمود و هم‌اکنون در دو بخش وبسايت و اپليكيشن اختصاصي شركت گاز استان گيلان به مشتركين محترم خدمت ارائه مي‌كند.
مهندس اکبر افزود: در بخش خدمات الکترونیک مجموعاً افزون بر پنجهزار و 100 مورد خدمت به ثبت رسیده كه در اين بين بيشترين خدمت درخواستي، پرداخت صورتحساب(بيش از 92 درصد) و كمترين درخواست مربوط به خدمت قطع گاز (كمتر از 1 درصد) بوده است.
وی در ادامه در باره‌ی خدمات دفاتر پيشخوان دولت نیز گفت: در سال گذشته حدود 142هزار مراجعه‌کننده با حضور در دفاتر پيشخوان دولت خدمات گاز را دریافت نمودند كه در اين بين بيشترين مراجعه‌كننده مربوط به شهرستان رشت با حدود 60 هزار مراجعه و كمترين میزان مربوط به شهرستان املش با حدود یکهزار مراجعه است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین بيشترين خدمات درخواستي مراجعه‌كنندگان را به ترتيب قبض المثني با بيش از 66 هزار مورد، تغيير نام با 29 هزار مورد و مفاصا حساب با 24 هزار مورد عنوان نمود.
مهندس اكبر در پایان نیز اظهار کرد: هدف شرکت گاز جلب رضایت حداکثری مردم عزیز است و در این راستا هم‌اکنون هر 23 خدمت ممکن در سایت و نرم‌افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قابل ارائه بوده و مشترکان محترم می‌توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری درخواست خود را به ثبت برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.