هاتفخبر – دکتر صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر در نشست افتتاحیهی «نظارت عالیه بر فرآیندهای بهرهبرداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان» گفت: هدف از اجرای نظارت عالیه بر فرآیندهای بهرهبرداری آشنایی با چالشها و مسائل مناطق مختلف و تبادل تجارب است.
هاتفخبر – دکتر صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر در نشست افتتاحیهی «نظارت عالیه بر فرآیندهای بهرهبرداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان» گفت: هدف از اجرای نظارت عالیه بر فرآیندهای بهرهبرداری آشنایی با چالشها و مسائل مناطق مختلف و تبادل تجارب است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بر اساس مکاتبات ارسالی شرکت توانیر، ارزیابی نظارت عالیهی بهرهبرداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان انجام شده و تیم اعزامی در روزهای 22 و 23 آبانماه ۱۳۹۷ با حضور در واحدهای مختلف زیرمجموعهی معاونت بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، فعالیتهای این شرکت را در زمینهی بهرهداری مورد ممیزی و ارزیابی قرار دادند.
مهندس طالبی؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:
مهمترین خواستهی این شرکت تخصیص بودجهی کافی برای برطرف کردن خسارات ناشی از بحرانهای سالهای اخیر است در برنامهی افتتاحیهی نظارت عالیه بر فرآیندهای بهرهبرداری در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان که روز 22 آبانماه 1397 برگزارشد، مهندس جمشید طالبی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از جمله شرکتهای بزرگ خدمترسان است که با شبکههای توزیع برق گسترده، بیشترین پراکندگی مشترکین را در کشور دارد. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: این شرکت هماکنون بیش از یک میلیون و 416 هزار مشترک در سراسر استان گیلان دارد. مهندس طالبی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همچنین دارای ۲۸ هزار و 500 کیلومتر شبکهی فشار متوسط و فشار ضعیف است که طول شبکهی فشار ضعیف ۲.۱۵ برابر شبکهی فشار متوسط است و این عامل در کنار پراکندگی مشترکین رتبهی دوم این شاخص را به شرکت توزیع نیروی برق گیلان در کشور اختصاص میدهد. وی همچنین با اشاره به بحرانهای جوی سالهای اخیر در استان گیلان اظهار کرد: در سالهای اخیر با تغییرات اقلیمی فراوان در استان روبهرو بودهایم که بارش برف سنگین در زمستان و گرمای شدید تابستان را به همراه داشته و این موضوع هم موجب گردید تا کار در این شرکت بسیار سخت و طاقتفرسا شود اما پرسنل سختکوش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تکیه بر ایمان و پشتکار قوی در سختترین شرایط به مردم شریف استان خدمترسانی مینمایند که این مساله موجب فخر و مباهات همهی ما است.
مهندس جمشید طالبی چالشهای پیش روی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را پرشمار قلمداد کرد و تاکید نمود: مهمترین خواستهی این شرکت تخصیص بودجهی کافی برای برطرف کردن خسارات ناشی از بحرانهای سالهای اخیر است تا در کنار وظایف جاری بتوانیم رضایتمندی هر چه بیشتر مردم استان را فراهم کنیم. وی در پایان سخنانش افزود: انجام فرآیندهای ارزیابی و ممیزی در شرکتها میتواند موجب تعالی سازمانی گردد و امیدوارم که با حضورممیزان گرامی و استفاده از تجربیات ارزشمندشان بتوانیم در مسیر تعالی سازمانی و پیشرفت صنعت برق کشور گامهایی موثر برداریم. در ادامهی این نشست دکتر صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر هم در سخنانی گفت: شرکت توزیع نیروی برق گیلان از جایگاهی شامخ بین شرکتهای توزیع برق برخوردار است و همواره نگاه به این شرکت به عنوان یک شرکت موفق و پویا بوده است چرا که از نیروی انسانی صاحبنظر و نخبه برخوردار بوده که با تلاش فعالیت میکنند. وی از استان گیلان نیز به عنوان استانی فرهنگی یاد کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی سالیان اخیر چندین بحران در سطح ملی را پشت سر گذاشته و عملکرد آن، شکل یک سبک را در عرصهی مقابله با بحران به خود گرفته است. صادقی در پایان سخنان خود گفت: سوالات ارزیابی نظارت عالیهی بهرهبرداری سوالاتی شفاف در حوزههایی مانند نگهداری و تعمیرات، راهبری شبکه و ایمنی هستند که در نهایت امر، هدف آن حصول اطمینان از سلامت فرآیندهای بهرهبرداری، همافزایی، تبادل تجربه و مهمتر از همه آشنایی با چالشها و مسائل مناطق مختلف کشور است. گفتنی اینکه مدیر دفتر نظارت بر بهرهبرداری و مدیر امور و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز به ارائهی عملکرد این شرکت در زمینههای مطرح شده پرداخت و در ادامه ارزیابان با حضور در دفاتر معین به ممیزی و ارزیابی زمینههای مختلف بهرهبرداری توزیع نیروی برق گیلان اقدام کردند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.