هاتفخبر – به منظور رفاه حال مخاطبان ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، سامانهی نوبتدهی غیرحضوری اینترنتی برای استفاده از میزخدمت این ادارهی کل فعال شده است.
هاتفخبر – به منظور رفاه حال مخاطبان ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، سامانهی نوبتدهی غیرحضوری اینترنتی برای استفاده از میزخدمت این ادارهی کل فعال شده است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، با هدف مدیریت بهینهی تقاضاها و مراجعات، سامانهی نوبتدهی غیرحضوری در میزهای خدمت استقرار مییابد. سامانهی نوبتدهی غیرحضوری اینترنتی بر اساس عنوانهای خدمات مستقر در «میزخدمت ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان» به منظور مدیریت بهینهی تقاضاها و تخصیص ظرفیت مناسب در شعب، پیکربندی و پیادهسازی شده است.
بر این اساس به منظور ارزیابی میزان بهبود عملکرد و تاثیرات ناشی از این نوبتدهی اینترنتی سامانهی سنجش رضایتمندی مخاطبان به این سامانه متصل گردیده تا اخذ اطلاعات آن از طریق ارسال پیامک انجام شود. این سامانه قابلیت ثبت درخواستهای بیمهشدگان در قالب ٢٢ تعهد خدمتی طراحی شده در میزخدمت شعب را دارد و مخاطبان میتوانند با انتخاب شعبهی مورد نظر، روز و حتی ساعت تقریبی زمان مراجعهی خود را نیز انتخاب نمایند. شایان گفتن است نمونهی طراحی شدهی این سامانه به وسیلهی کارشناسان فنآوری اطلاعات ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان سال گذشته با پیشتازی گیلان در قالب ١٩ خدمت در شهر صنعتی رشت مستقر گردیده بود که همچنان از نظر صدور دفترچه بدون مراجعه حضوری و با تصویر عکس اسکن شده به صورت انحصاری در اختیار استان است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.