کد خبر : 17613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

اداره‌ی کل راهداری گیلان به 103درخواست شهروندان در «شهراه» پاسخ داد

اداره‌ی کل راهداری گیلان به 103درخواست شهروندان در «شهراه» پاسخ داد

هاتف‌خبر – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در باره‌ی پاسخگویی از طریق سامانه‌ی «شهراه» گفت: این اداره‌ی کل برای رعایت حقوق شهروندی سال گذشته 103 مورد مطرح شده‌ی شهروندان در زمینه‌‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را پاسخ گفته است.

   هاتف‌خبر – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در باره‌ی پاسخگویی از طریق سامانه‌ی «شهراه» گفت: این اداره‌ی کل برای رعایت حقوق شهروندی سال گذشته 103 مورد مطرح شده‌ی شهروندان در زمینه‌‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را پاسخ گفته است.


به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس محمدرضا نازک‌کار در ادامه توسعه‌ی دولت الکترونیک، کاهش مراجعه‌ی حضوری به اداره‌ی کل راهداری و دیگر ادارات تابعه‌ی شهرستانی را از مزایای بهره‌گیری از سامانه‌ی «شهراه» برشمرد و گفت: شهروندان با ورود به سامانه‌ی «شهراه» به نشانی اینترنتی: www.shahrah.mrud.ir خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت نموده سپس خدمات ثبت شده به صورت متمرکز به زیرمجموعه‌های مرتبط ارجاع می‌گردد و شهروند ان در مدت زمان مشخص پاسخ درخواستهای ارائه شده را دریافت می‌نمایند.
وی سپس خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست‌اندرکاران مرتبط با حمل و نقل مسیرهای ارتباطی همچون سامانه‌ی تلفن پاسخگوی141(داخلی5)، سامانه‌ی پیامکی 3000141 و پایگاه‌اطلاع رسانی به نشانی: www.141.ir نیز فعال هستند که دریافت‌کننده‌ی انتقادات، شکایات و دیدگاه‌های تلاشگران بخش حمل و نقل جاده‌ای خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.