کد خبر : 11297
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

درگاه ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد

درگاه ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد

هاتف‌خبر – برای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل در ارسال پیشنهادها و انتقاداتشان، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

   هاتف‌خبر – برای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل در ارسال پیشنهادها و انتقاداتشان، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.
این درگاه به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری واحد IT این دانشگاه ایجاد و راه‌اندازی شده است. تصویر، صدا و متن از طریق این درگاه قابل ارسال است.
روابط عمومی دانشگاه گیلان اعلام کرد: بدون تردید سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و دیگر سازمانها ارتباطات موثر نداشته باشد، نمی‌تواند توانمندیهای لازم را برای اجرای وظایف سازمانی خود را کسب کند. از دیگر سو برقراری ارتباط، بستری مناسب برای مبادله‌ی اطلاعات، دانش و تجارب است و ارتباط برای هماهنگی فعالیتهای گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم و ضروری است، چون در مدیریت کارهایی همچون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه‌های رسمی و غیررسمی، روشهای بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است.
بر پایه‌ی این گزارش با توجه به موارد گفته شده برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری در سازمانها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌یی باشد که در همه حال اطلاعات لازم را در اختیار مدیران برای برنامه‌ریزی و تعیین اولویتها قرار دهد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: راه‌اندازی این کارگاه ارتباطات مردمی در جهت نیل به چنین اهدافی، صورت پذیرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.