شرکت گاز گیلان طرح نظرسنجی از میزان رضایتمندی گیلانیان از این شرکت را اجرا میکند هاتف نیوز- به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها» شرکت گاز استان گیلان اقدام به اجرای طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی از نحوهی ارائهی خدمات شرکت گاز استان گیلان» نموده است.
شرکت گاز گیلان طرح نظرسنجی از میزان رضایتمندی گیلانیان از این شرکت را اجرا میکند هاتف نیوز– به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها» شرکت گاز استان گیلان اقدام به اجرای طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی از نحوهی ارائهی خدمات شرکت گاز استان گیلان» نموده است. در این باره مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود: با نزدیک شدن به اتمام گازرسانی در استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین سرلوحهی کار این شرکت قرار گرفته و در همین راستا شرکت گاز استان گیلان هماکنون 16 پروژهی کیفی را در دست اجرا دارد. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هدف از انجام طرح نظرسنجی را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین و پرسنل شرکت گاز از نحوهی ارائهی خدمات عنوان نمود و اظهار کرد: این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی(مرکزافکارسنجی دانشجویان ایران شعبهی گیلان) اجرا میشود. وی در بارهی چگونگی اجرای این طرح گفت: این طرح در 16 شهرستان گیلان، بخشها و روستاهای تابعه به شیوهی نمونهگیری خوشهیی چندمرحلهیی و با حضور 40 نیروی تحصیلکرده و آموزشدیده در قالب تیمهای شهرستانی در حال اجرا است. ظهیری در پایان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان جلب رضایتمندی مشترکین عزیز است و در این راستا شرکت گاز اقداماتی گسترده در جهت بهبود کیفی ارائهی خدمات به مشترکین انجام داده که راهاندازی سیستم رسیدگی به درخواستها و شکایات، تلفن گویای 3414 و سامانهی تلفنی 2000 جهت پرداخت صورتحساب گاز از جمله آنها است و این شرکت به علت عملکرد مناسب در زمینهی پاسخگویی به مشترکین موفق به دریافت گواهینامههای ISO10002 و ISO10004 شده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.