هاتف نیوز- مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: وقتی مشترکان پیامکی دریافت میکنند هیچ هزینهیی نمیپردازند.
هاتف نیوز– مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: وقتی مشترکان پیامکی دریافت میکنند هیچ هزینهیی نمیپردازند. بر پایهی گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان گیلان، دکتر زارعیان اظهار نمود: این مشترکان اگر بخواهند از سرویسهای ارزش افزوده استفاده کنند باید هزینهی آن را پرداخت کنند که البته استفاده از این خدمات هم اختیاری است. وی افزود: برخی مشترکان آگاهی لازم در این زمینه را ندارند به همین خاطر ممکن است به اشتباه خدمات ارزش افزوده را انتخاب کنند و در آن صورت باید هزینههای آن را نیز متحمل شوند. دکتر زارعیان توصیه کرد: وقتی شهروندان پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای انبوه دریافت میکنند کاری به پیامک نداشته باشند و آن را حذف کنند. وی افزود: اگر این پیامکها تایید شود و یا بازخوردی از صاحب پیامک گرفته شود ممکن است هزینهیی هم به آنها تحمیل گردد. سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه خدمات تلفن همراه و ارتباطات اینترنتی و الکترونیکی باعث کاهش هزینههای دیگر زندگی میشود گفت: از اینکه هزینههای تلفن همراه یا ثابت افزایش یابد، نباید نگران باشیم بلکه نگرانی زمانی است که از این خدمات به درستی استفاده نکنیم. وی تصریح کرد: یکی از شاخصهای توسعهی دولت الکترونیک استفاده از این خدمات است و هر اندازه که در این حوزه هزینه شود چند برابر آن از هزینههای دیگر از جمله ترافیک و هزینههای اتلاف زمان کاسته خواهد شد و باید روشهای استفاده بهینه از این خدمات ترویج شود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.