کد خبر : 5486
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۵:۳۲

80 درصد قبض آب بهای مشترکین گیلان غیرحضوری پرداخت شده است

80 درصد قبض آب بهای مشترکین گیلان غیرحضوری پرداخت شده است

هاتف‌نیوز – معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان گیلان از تعویض بیش از 11 هزار دستگاه کنتور خراب مشترکین آب شهری در این استان خبر داد.

هاتف‌نیوز – معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان گیلان از تعویض بیش از 11 هزار دستگاه کنتور خراب مشترکین آب شهری در این استان خبر داد.
سیدمحسن حسینی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان گیلان با اشاره به لزوم تعویض کنتورهای خراب در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اظهار کرد: 11 هزار و 76 دستگاه کنتور خراب مشترکین تعویض گردیده است.
وی میزان فروش اشتراک آب را 20 هزار و 445 مورد اعلام کرد و افزود: از این مقدار نسبت به نصب 18 هزار و761 اشتراک آب اقدام گردیده و همچنین 9 هزار و 467 اشتراک فاضلاب نیز به فروش رسیده است.
مهندس حسینی با اعلام افزایش دفاتر پیشخوان به 226 دفتر تصریح کرد: به منظور تسهیل در ارائه‌ی خدمات و همچنین کاهش مراجعات حضوری 9 خدمت این حوزه به 226 دفتر پیشخوان واگذار گردید.
وی همچنین برونسپاری عملیات خواندن کنتور، توزیع و صدور قبض آب بهای مشترکین را از اهم اقدامات این بخش در راستای اجرای اصل 44 دانست و افزود: دو میلیون و 989 هزار و 689 مورد خواندن کنتورهای آب نیز در طول سال 93 انجام شده است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان با بیان اهمیت پرداختهای غیرحضوری یادآورشد: 79.8 درصد قبض آب بهای مشترکین هم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.